Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zakup 9tki z 2,2 diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A propos tematu diesel czy benzyna - nie chodziło mi o osiągi (oprócz Type R, Civic to zwykły kompakt to jazdy z punktu A do punktu B), a o niezawodność - szczególnie że z opisu kolegi wynikało że chce kupić używanego klekota.
    Jest po prostu mniej kosztów i awarii przy benzynie, a trochę większy rachunek na stacji jest tego ceną.

    Comment


    • #17
      Relatywnie niskim nakładem kosztów diesel staje się czymś więcej jak Type R
      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez Butler Zobacz posta
        Relatywnie niskim nakładem kosztów diesel staje się czymś więcej jak Type R
        Mocnym traktorem PS. przepraszam nie mogłem się powstrzymać
        Moja łódka Civic..
        Mój "klekocik" Ceed..
        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
        Coś na temat olejów..

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
          Mocnym traktorem
          Tutaj warto przypomnieć że jakiś czas temu traktory były produkowane przez firmy Lamborghini i Porsche

          Comment


          • #20
            Eeee tam bzdurzycie :Ja zwyczajnie w świecie chcę kupić relatywnie cichy i ekonomiczny samochód .Dlatego padło na Ctdi
            Z racji tego ,że honda wykonała jak piszą dobry silnik 2,2 to chcę zasięgnąć opinii tech którzy go użytkują na co dzień
            To najlepszy wyznacznik i test .
            Mam teraz 1,7 i no niestety nie mogę się z nim dogadać
            Co do awaryjności jak pisze bonito ,to nie do końca się zgodzę
            Weź pod uwagę podobne silniki diesla i benzyny oba doładowane oba z dwumasą i oczyszczaniem spalin .W jednym jak i drugim jak się coś sypnie będą koszty ,jednak klekot nadrabia na CPNie !
            W nowoczesnym dieslu ,nawet jak ciśniesz 140/160 na takiej A4 to nie przekroczysz 6l a w benzynie to i komputer pokaże 12/14l i więcej
            839451907_18_1080x720_sport-serwis-aso-idealna-_rev006.jpg
            Last edited by Hondaniel; 21-10-2016, 16:25.

            Comment


            • #21
              Warto czekac az X generacja wjedzie do salonow ? Mam nadzieje ze zbije cene dla IX gen bo juz automatycznie bedzie to stara generacja. Co sadzicie ? Jak ceny moga sie roznic od tych obecnie ?

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez token Zobacz posta
                Warto czekac az X generacja wjedzie do salonow ? Mam nadzieje ze zbije cene dla IX gen bo juz automatycznie bedzie to stara generacja. Co sadzicie ? Jak ceny moga sie roznic od tych obecnie ?
                X tka juz chyba weszła w stanach i Japonii.
                Ja w zeszłym tygodniu oglądałem 9 z 2012/13 r ,gdyz chodzi mi o silnik 2,2 ,była sprowadzona z Italii troszkę otarta z boku ,cena 29 tysi do negocjacji ,za model w idealnym stanie trzeba już szykować 40 tyś
                Last edited by Hondaniel; 21-10-2016, 17:51.

                Comment


                • #23
                  Ja chce IX 2015 po lifcie tylko nie wiem jak wplynie premiera X gen. na ceny obecnej generacji...

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez token Zobacz posta
                    Ja chce IX 2015 po lifcie tylko nie wiem jak wplynie premiera X gen. na ceny obecnej generacji...
                    Nie nastawiaj się na jakiś znaczący spadek cen ,na pewno pójdą w dół .Już widać tą tendencję .Auta ,z początku produkcji
                    ,akurat mnie takie interesują zaczynają mieć akceptowalne ceny .Po lifcie z diesli to już tylko zostaje 1,6 i-dtec
                    Ten motor mnie kompletnie nie interesuje .

                    Comment


                    • #25
                      Zamieszczone przez Hondaniel Zobacz posta
                      Eeee tam bzdurzycie :Ja zwyczajnie w świecie chcę kupić relatywnie cichy i ekonomiczny samochód .Dlatego padło na Ctdi
                      Z racji tego ,że honda wykonała jak piszą dobry silnik 2,2 to chcę zasięgnąć opinii tech którzy go użytkują na co dzień
                      To najlepszy wyznacznik i test .
                      Mam teraz 1,7 i no niestety nie mogę się z nim dogadać
                      Co do awaryjności jak pisze bonito ,to nie do końca się zgodzę
                      Weź pod uwagę podobne silniki diesla i benzyny oba doładowane oba z dwumasą i oczyszczaniem spalin .W jednym jak i drugim jak się coś sypnie będą koszty ,jednak klekot nadrabia na CPNie !
                      W nowoczesnym dieslu ,nawet jak ciśniesz 140/160 na takiej A4 to nie przekroczysz 6l a w benzynie to i komputer pokaże 12/14l i więcej
                      [ATTACH=CONFIG]30978[/ATTACH]
                      A w ktorym konkretnie silniku /samochodzie jest spalanie na poziomie 12/14 przy 140/160 na autostradzie? Bo w standardowej 1.8 civicowej jest na poziomie 7/8.5. A jeśli mówimy o ekonomiczności to gaz wyjdzie i tak taniej

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez Dawindyk Zobacz posta
                        A w ktorym konkretnie silniku /samochodzie jest spalanie na poziomie 12/14 przy 140/160 na autostradzie? Bo w standardowej 1.8 civicowej jest na poziomie 7/8.5. A jeśli mówimy o ekonomiczności to gaz wyjdzie i tak taniej
                        Jeżeli masz 1,8 pb ,to zrób sobie test na 100km trasie ,ciśnij tylko cały czas 140/160 .Potem przelicz sobie spalanie ,wiele się nie pomyliłem .Wyjdzie w granicach 11L
                        Porównując 2l pb to juz kosmos będzie w spalaniu przy takich prędkościach ,kolega z pracy miał ten silnik w hondzie i potrafił łyknąć nawet 14l
                        Diesel choć nie wiem jakbyś cisnął lekko powyżej 6 wyjdzie
                        Co do Lpg to różnie to bywa ,jak zliczysz wszystkie łączne koszty ,czyli dodatkowy przegląd ,filtry dobre ! ciekły lotny regulację sekwencji ,ewentualne koszty części napraw serwis dodatkowy reg zaworów
                        to już nie koniecznie to takie kolorowe .Wiem co piszę miałem 10 lat focusa na sekwencji 4 gen

                        Comment


                        • #27
                          Zamieszczone przez Hondaniel Zobacz posta
                          Diesel choć nie wiem jakbyś cisnął lekko powyżej 6 wyjdzie
                          ... śmiem wątpić. Diesel 1,6 VW z automatem z DSG 7-dmio biegowym spokojnie łyka 7,5. Można? Można, tylko trzeba mieć do tego chęci ;-)

                          Comment


                          • #28
                            1.8 przy 130 pali 7, przy 140 niecałe 8, przy 150 8,5l, przy 160 9 l.
                            10l na autostradzie mialem jak utrzymywalem caly czas powyzej 170 km/h.

                            Diesel 1.6 spala 2l mniej, 2.2 1,5 l mniej.
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • #29
                              Zamieszczone przez Cojakco Zobacz posta
                              ... śmiem wątpić. Diesel 1,6 VW z automatem z DSG 7-dmio biegowym spokojnie łyka 7,5. Można? Można, tylko trzeba mieć do tego chęci ;-)
                              Co ty porównujesz klekota VW do Hondy ,nowe diesle grupy VW są wybitnie nieoszczędne ,akurat mam drugi samochód tej grupy audia3 z 2.0 tdi manulana skrzynia ,i ten to potrafi i 8 litrów łyknąć
                              Natomiast taką hondą 1,7 ctdi to trzeba nie lada człowieka z fantazją aby przekroczył 6,5 l
                              Przykład, ostatnio wracałem z Zakopanego ładna trasa przelotowa Zakopianka /A4 wyszło mi średnio ok.4,2 L/100 km prędkości 1/2 trasy ok110 r reszta ok130
                              Last edited by Hondaniel; 22-10-2016, 17:17.

                              Comment


                              • #30
                                Zamieszczone przez Hondaniel Zobacz posta
                                Przykład, ostatnio wracałem z Zakopanego ładna trasa przelotowa Zakopianka /A4 wyszło mi średnio ok.4,2 L/100 km prędkości 1/2 trasy ok110 r reszta ok130
                                110-130km/h... wyszło 4,2 średnio? To przy 90km/h ile pali 3 litry ? kurcze to bardzo oszczędny ten diesel, chyba najoszczędniejszy na rynku... mam okazję jeździć wieloma dieslami 1,9TDI i 2,0TDI i 1,4 D4D, 1,4 TDI, i żadnym przy tej prędkości ( 110-130km/h ) nie udało mi się zejść poniżej 5l.. jak ty to robisz? chyba z górki leciałeś, albo lekko przesadziłeś z tym spalaniem.. Benzyna pali dużo ale nie klekocze jak te wszystkie klekoty, chodź najcichszy klekot to 1,4D4D w Aurisie był. Reszta to Octavia i Fabia - na zimno chodzą jak traktory. Jak bym miał wybierać klekota to tego w Toyocie.
                                Last edited by Grzechu; 22-10-2016, 18:17.
                                Moja łódka Civic..
                                Mój "klekocik" Ceed..
                                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                                Coś na temat olejów..

                                Comment

                                Working...
                                X