Witam
Jeżeli z pytaniem nie trafiłem w odpowiedni dział to z góry przepraszam. A teraz do rzeczy. Dzisiaj zdarzyło mi się trochę przycisnąć Civica i wskazówka obrotomierza pokazała 6000 rpm, jechałem tak dość krótko. W tym czasie pojawił się w kabinie auta dziwny zapach, coś podobnego do palonej izolacji kabli. Jak obroty spadły do normalnego poziomu czyli w moim przypadku 2500 rpm smród zniknął. Jechałem przy włączonym nawiewie z zewnątrz auta. Przy jeździe na autostradzie z 4000 rpm nie czuć nic niepokojącego. Po gazowałem trochę na parkingu na luzie ale zapach się nie pojawił. Auto ma 2300 km przebiegu. Może macie jakies pomysły skąd ten dziwny swąd?
Pozdrawiam
Jeżeli z pytaniem nie trafiłem w odpowiedni dział to z góry przepraszam. A teraz do rzeczy. Dzisiaj zdarzyło mi się trochę przycisnąć Civica i wskazówka obrotomierza pokazała 6000 rpm, jechałem tak dość krótko. W tym czasie pojawił się w kabinie auta dziwny zapach, coś podobnego do palonej izolacji kabli. Jak obroty spadły do normalnego poziomu czyli w moim przypadku 2500 rpm smród zniknął. Jechałem przy włączonym nawiewie z zewnątrz auta. Przy jeździe na autostradzie z 4000 rpm nie czuć nic niepokojącego. Po gazowałem trochę na parkingu na luzie ale zapach się nie pojawił. Auto ma 2300 km przebiegu. Może macie jakies pomysły skąd ten dziwny swąd?
Pozdrawiam
Comment