Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowa specyfikacja na 2013 r na Civic'a 5D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nowa specyfikacja na 2013 r na Civic'a 5D

    Witam. Wczoraj przeczytałem nową specyfikację dla wersji Civic 5D 1,4 Sport i dorwała mnie lekka załamka. Od tego roku w tej wersji jest dwustrefowa klima oraz Bluetooth - bezprzewodowy system do obsługi telefonu. Szkoda, że tak późno to wprowadzili. Poczułem się troszkę...
    Humor jedynie poprawiło mi to, że nie dołożyli jeszcze przednich foteli podgrzewanych, które nawiasem mówiąc były w ósemce w wersji SPORT.
    Poza tym zastanawiam się co oznacza w specyfikacji, w zakładce "Zabezpieczenia" - "Możliwość dostosowania trybu otwierania drzwi"???
    Pozdrawiam wszystkich!

  • #2
    Popatrz na to inaczej. Twoja specyfikacja jest i tak bardzo bogata w stosunku do np. V czy VI gen. Za kilka lat specyfikacja Civica 5D z 2013 roku będzie anachroniczna. Więc nie ma co czuć się,,,
    Pzdr.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez myram Zobacz posta
      Poza tym zastanawiam się co oznacza w specyfikacji, w zakładce "Zabezpieczenia" - "Możliwość dostosowania trybu otwierania drzwi"???
      Pozdrawiam wszystkich!
      Może to, co obecnie jest w 1.8 Sport, czyli możliwość otwierania tylko drzwi kierowcy lub wszystkich drzwi...

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez arkan Zobacz posta
        czyli możliwość otwierania tylko drzwi kierowcy lub wszystkich drzwi...
        Taką możliwość mam obecnie, myślałem, że na kompie można dostosować tryb otwierania w taki sposób, że za jednym przyciśnięciem pilota otwierają się wszystkie drzwi.

        Comment


        • #5
          Ważne jest też to co nam jest tak naprawdę potrzebne. Moje poprzednie auto było w najbogatszej wersji plus opcje typu otwierany dach panorama itp. I tak naprawdę jak już miałem to wszystko w aucie to wiem że nie wszystko ma sens. Taki czujnik deszczu i tak wymaga ręcznej interwencji bo nie w każdych warunkach działa jak należy, z dwustrefowej klimy chyba nigdy nie korzystałem bo nie ma takiej potrzeby by na dwóch m2 dzielić temperaturę, otwieranie i domykanie szyb z pilota wykorzystałem może 2 razy, tempomat używałem bo był i szkoda nie korzystać z tego za co zapłaciłem ale nie było to niezbędne, felgi 17' przez trzy i pół roku połamałem dwie na polskich dziurach mimo że na zimę i tak miałem 16' i tak można by dalej. Do tego każdy taki dodatek to kolejna elektronika więc i potencjalne problemy. Teraz świadomie nabyłem wersję Comfort i tak naprawdę oprócz ksenonów nic więcej bym nie chciał. No może bluetooth jeszcze by się przydał. Nie żałujcie więc tych wszystkich bajerów bo tego z każdym rokiem będzie więcej ale tylko po to by zamącić nam w głowach przy zakupie. A podgrzewane fotele - no cóż, zbyt cenię swoją męskość by wystawiać ją na elektryczną grzałę...
          CIVIC IX 1,8/142KM

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez remar Zobacz posta
            Nie żałujcie więc tych wszystkich bajerów bo tego z każdym rokiem będzie więcej ale tylko po to by zamącić nam w głowach przy zakupie. A podgrzewane fotele - no cóż, zbyt cenię swoją męskość by wystawiać ją na elektryczną grzałę...
            Podpisuję się pod tym obiema rękoma ! Zwłaszcza jeśli chodzi o męskość !

            Comment


            • #7
              Oj tam oj tam... Grzeje fajnie a na męskość nie narzekam Głównym problemem IMO są te ksenony w Hondzie. Jak ktoś często wraca nocą z trasy jak ja, to jest podstawowe wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy a nie żaden gadżet i cały czas wnerwia mnie, że nie można tego dokupić w takim Comforcie. Mnie zmusiło do zakupu 8gen w Executive bo to była jedyna opcja. Reszta to rzeczywiście bajery. Panoramiczny dach to zbędne kilogramy i brak miejsca nad głową, tempomat używam sporadycznie w Polsce, szczególnie z burakami w TIRach wymijających się (bo wyprzedzaniem nie da się tego nazwać) co kawałek, co upośledza jakąkolwiek płynność ruchu, dwustrefowa klima i czujnik deszczu jak wyżej napisane. Firmowe audio nawet niby rozbudowane i tak zawsze dla mnie nie gra i idzie do wymiany na dzień dobry... A co do felg to się akurat nie zgodzę, bo na 17'' Civic znacznie lepiej lepi się zakrętów, jeżdżę na nich od 4 lat bezproblemowo. Druga sprawa, że seryjne "powszednie" 17'' i tak poszły sobie na Allegro a kupiłem takie jakie mi pasowały, więc wydatek w salonie był niepotrzebny... Dla mnie dzisiaj gdyby Comfort miał ksenony, byłoby to wystarczające - zrobić audio, kupić fajne fele 17'' i jeździć. Żeby jeszcze dał się kupić w mocnej turbobenzynie to już w ogóle dla mnie ideał
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • #8
                Wiecie, dla mnie pocieszeniem będzie jedynie to, jeśli cena będzie wyższa, niż tak za która my kupowaliśmy nasze Hondy
                MAM NADZIEJE :]

                Tez widziałem ze comfort ma teraz np tempomat.. Więc i mi jest smutno

                Pytanie odnośnie tej regulacji otwierania drzwi - Myram - jak to się zmienia? Mnie to podwójne kliknięcie irytuje :/

                Comment


                • #9
                  Trafiona uwaga z tą ceną. Ja kupiłem 3,5 roku temu 1.8 Executive za 72900... a dzisiaj? Aktualny rocznik 90900 po rabacie. I skąd ta różnica???
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • #10
                    Zobaczymy, trzeba się przejść za jakiś czas do salonu i podpytać ile teraz zapłacilibyśmy za nasze Hondy, wtedy ocenimy czy płakać, czy się cieszyć Czas pokaże

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez Tommaszzo Zobacz posta
                      Pytanie odnośnie tej regulacji otwierania drzwi - Myram - jak to się zmienia? Mnie to podwójne kliknięcie irytuje :/

                      Właśnie sam tego nie wiem, miałem zajrzeć do instrukcji może coś tam pisze, niestety nie miałem czasu do tej pory, a jak miałem to zapomniałem...dzisiaj muszę to badnąć.
                      Jedno co pamiętam, to jak odbierałem samochód to sprzedawca podczas przekazania bardzo chwalił ten "bajer" w postaci możliwości "dwustopniowego" otwierania drzwi, a gdy zapytałem, czy to nie będzie irytujące to odpowiedział, że na pewno w większości przypadków jeżdżę sam, przyznałem rację. Poza tym chwalił się, że inżynierowie Hondy doszli do tego wniosku, a oprócz tego kierowali się bezpieczeństwem (kradzieże, itp).
                      Może mieli rację, ale możliwość decydowania o tym przez właściciela byłoby lepszym rozwiązaniem.

                      Comment


                      • #12
                        To by było lepsze rozwiązanie na bank.

                        Ja zawsze jak podchodzę do samochodu to chowam jeszcze teczkę do tyłu.. albo zaglądam do bagera.. I to podwójne klikanie mnie w dużej części przypadków irytuje. Wiem że w części samochodów da się to zmienić, w części nie.

                        Zajrzę do manuala jak nie zapomnę, może coś znajdziemy

                        Comment


                        • #13
                          Może japońce tak mają. Żona ma Suzuki SX4 i i zamek działa tak samo - nie ma możliwości zmiany otwarcia wszystkiego jednym klikiem.
                          CIVIC IX 1,8/142KM

                          Comment


                          • #14
                            U mnie w 4D jeden klick z pilota otwiera wszystkie drzwi.

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez myram Zobacz posta
                              Właśnie sam tego nie wiem, miałem zajrzeć do instrukcji może coś tam pisze, niestety nie miałem czasu do tej pory, a jak miałem to zapomniałem...dzisiaj muszę to badnąć.
                              Sprawdziłem to i niestety nic nie ma w książce na temat zmiany ustawień otwierania drzwi. Na stronie 128 zaczyna się temat ....ale nic..., pozostaje tylko podwójne klikanie

                              Comment

                              Working...
                              X