Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Następca Civica VIII - IX generacja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Następca Civica VIII - IX generacja

    Witam
    Czy widzieliście nowego Civica, jakie są Wasze wrażenia. Trochę mało zdjęć opublikowano, ale już widać ogromną zmianę. Teraz (moim zdaniem) wszystko będzie zależało od koloru, biały jest w miarę najładniejszy ale już niebieski jasny, ten, który pokazano na targach we Frankfurcie, wygląda byle jak. No i perspektywa, że w przyszłości będą produkować tylko z silnikami wysokopężnymi - też nie ciekawa. Nigdy nie chciałabym diesla, widzę po sąsiadach jakie mają problemy z zapalaniem w zimę.
    Napiszcie co myślicie.
    Pozdrawiam

  • #2
    Nic w zasadzie nowego w tym nowym civiku.Bryła auta prawie taka sama.Trochę tylko zmieniony przód i tył.Ale raczej mozna by tu uznać za facelifting VIII gen.Czyżby brak pomysłów Hondzie?Nie wiem jak tam z sedanem bo pokazali tylko UFO.Ale pewnie też go niewiele zmienili.Pozdrawiam.

    Comment


    • #3
      Przód ładny - tył z tymi wystającymi lampami - tragedia
      Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

      Comment


      • #4
        A mi się ogólnie cały podoba i minusy które ma aktualny hatchback zostały wyeliminowane/zminimalizowane - chodzi mi o wycieraczkę na tylnej szybie, wąski tylny słupek, lepsza jakość materiałów, okrągłe zegary a nie rysująca się plexi, itp. Wiele samochodów wygląda marnie na zdjęciach, na żywo dopiero robi wrażenie... Czekam na premierę w salonach

        Comment


        • #5
          Do salonu trzeba bedzie oczywiście podjechać w przyszłym roku i zobaczyć co i jak.Ja co prawda mam sedana ale z ciekawością popatrzę.A może i sedan nowy wtedy się pojawi też.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez przem_r Zobacz posta
            A mi się ogólnie cały podoba i minusy które ma aktualny hatchback zostały wyeliminowane/zminimalizowane - chodzi mi o wycieraczkę na tylnej szybie, wąski tylny słupek, lepsza jakość materiałów, okrągłe zegary a nie rysująca się plexi, itp...
            Ho, ho, nie tak prędko A skąd masz pewność, że wyeliminowano minusy (poza oczywiście tylna wycieraczką, bo to łatwo stwierdzić)? Moim zdaniem z samochodami jest troche tak jak z kolejnymi wersjami Windows z Mikrosoft. Rozwaznie jest poczekać i zobaczyć co z tego wyniknie. Microsoft miał swoją Vistę, od której szybko uciekł, bo była nieudana. A w samochodach Fiat miał swoje Stilo, od którego szybko uciekł w Bravo. W Hondzie to takiego czarnego scenariusza nie przewiduję, tym bardziej, ze 9tka to raczej stylistyczna i chyba też technologiczna kontynuacja. 8 generacja to było ryzyko i wyzwanie. Czekanie sie tez opaca o tyle, że w nowych produktach zawsze coś mniej lub więcej spartolą i potem to poprawiają. Microsoft wypuszcza tzw Service Packs z poprawkami niedoróbek i tak mniej wiecej po 2 Service Pack mozna juz kupować W samochodach tak po 2-3 latach robia face lifting i wtedy m.in. poprawiają wiekszość wad. No ale nie po to sie wypuszcza nowe produkty, zeby 2 lata czekać na ich kupienie. Zawsze jest grono entuzjastów, którzy kupią pierwsi i na nich produkt sie sprawdza i poprawia

            Comment


            • #7
              Ja dziś widziałem Białą IX w Coupe, to ładnie wyglada! :]
              Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez jacek65 Zobacz posta
                Nic w zasadzie nowego w tym nowym civiku.Bryła auta prawie taka sama.Trochę tylko zmieniony przód i tył.Ale raczej mozna by tu uznać za facelifting VIII gen.Czyżby brak pomysłów Hondzie?Nie wiem jak tam z sedanem bo pokazali tylko UFO.Ale pewnie też go niewiele zmienili.Pozdrawiam.
                Możesz zobaczyc sedana amerykańca: https://automobiles.honda.com/civic-sedan/ , ciekawe czym europejska wersja bedzie sie różnić.
                Pozdrawiam

                Comment


                • #9
                  Nowy Civic trafił nawet na okładkę Automoto nr 10/2011 (dzieli ją z nowym Range Roverem Evoqe).W środku są też zdjęcia z wnętrza.Co od razu rzuciło mi się w oczy to znacznie szersze tylne drzwi, przez co i przednie są krótsze.Czyżby sugerowało to że wersje 3d będą miały wydłużone drzwi i przesunięty do tyłu środkowy słupek?To podrożyłoby koszty produkcji bo będzie trzeba robić osobne wykrojniki i inne tylne boczne szyby itp.Przytłoczenia boczne na karoserii idą dużo niżej i nie są tak agresywne jak w ósemce.Tylna klapa i ogólnie cały tył mocno nawiązuje do CRZ-ta co akurat mi nie przeszkadza.Przedni pas i atrapa bez rewelacji np. w porównaniu do plastra miodu z type-r, który rządzi.Również maska jest gładka bez przetłoczenia na środku.Całość najbardziej uwalona przez antenę GPS-u w płetwie na dachu co zalatuje "bejcą", na kilometr (zdecydowanie wersja bez nawigacji).Wnętrze nawiązuje do poprzednika ale jest zdecydowanie na plus, fajne zegary w tubach kolejno od lewej temperatura wody,obrotomierz i paliwowskaz, a prędkościomierz i wskazania klimy na osobnych wyświetlaczach powyżej.Konsola środkowa lekko nachylona do kierowcy co jest bardzo fajnym patentem jak dla mnie (chociaż beje tez miały to wczesniej).Całość wygląda jakby o klasę lepiej ale to oczywiście zdjęcia po ostrym fotoshopie.Zresztą wnętrze ósemki w oficjalnym folderze Hondy też wygląda jak w Bentleyu ;-).Jak pisał Jacek trzeba się będzie przejechać do salonu w lutym/marcu.

                  Comment


                  • #10
                    Bardzo mnie ciekawi funkcja ECO Assist, którą Honda zamierza wprowadzić do klasycznych silników (w Hybrydowych juz chyba wczesniej istniała). Filmik o tym jest tutaj:

                    Wynika z tego, że jest taki zielony guzik ECON, po przyciśnięciu którego m.in. obniżone są m.in. osiągi max mocy, momentu obrotowego i reakcja automatycznej klimatyzacji. Celowo jest wtedy zaniżona odpowiedź silnika na gwałtowne naciśnięcia gazu. Są wskaźniki ekonomicznej jazdy chyba podobne do tych w Hondzie Hubrydowej Insight. Co ciekawe, to system oceniający ekonomiczną jazdę reaguje również na gwałtowne hamowanie kwalifikując je jako nieekonomiczne - tak przynajmniej wywnioskowałem z filmiku. Jest to więc kompleksowa "podpowiadajka" ekonomicznego stylu jazdy.
                    Czyli np. jak ktos będzie miał 1,8 ivtec 140KM to jak przyciśnie ECON, w uproszczeniu będzie miał np. osiągi 1,4 ivtec 100KM
                    Last edited by TS3362; 20-09-2011, 10:31.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez rafalsky76 Zobacz posta
                      Możesz zobaczyc sedana amerykańca: https://automobiles.honda.com/civic-sedan/ , ciekawe czym europejska wersja bedzie sie różnić.
                      Pozdrawiam
                      Ale to jakiś rysunkowy film.A ja myślałem że prezentacja auta.I na rysunkach wygląda tak jak mój VIII gen..Przynajmniej z boku, bo tak go pokazują.

                      Comment


                      • #12
                        A ja mysle ze nowe modele tzn. VIII i teraz IX są brzydkie, straciły to za co uwielbiam Honde - sportowego ducha. Wszystko jest takie kosmiczno-ekologiczne... Honda traci swój dawny styl.
                        Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

                        Comment


                        • #13
                          Witam po dłuższej przerwie
                          No to mamy nowego Civica, nawet w nowych kolorach. Powoli przyzwyczajam się do tyłu i przodu, niestety chyba nieco gorszego. Mam zamiar jednak go kupić za jakiś czas, bo mimo wszystko nie widzę konkurencji. Mam pytanie, czy Waszym zdaniem warto zamontować w nim listwy ochronne na drzwi? W moim dotychczasowym mam takie w kolorze nadwozia i wygląda to ładnie, ale mi chodzi głównie o zabezpieczenie. W dotychczasowych Civicach listwy montowane są na środku drzwi na przetłoczeniach, w nowym Civicu przetłoczenia są bardzo nisko, no i nie wiem czy listwa zabezpieczy drzwi przed uderzeniem (otworzeniem drzwi innego samochodu)? Nowy Civic jest jeszcze niższy.
                          Pozdrawiam

                          Comment


                          • #14
                            Ja dzisiaj w salonie ogladałem sedana.Przód nie jest brzydki,trochę mi przypomina Hondę City.Z tyły niezbyt mi sie podobają wystające poza obrys auta klosze lamp.A z boku plastikowe trókątne wstawki zamiast szybek nie wyglądają zbyt ładnie.W środku siedzi się w miarę wygodnie,ale to pierwsze wrażenie i trudno powiedzieć jak bedzie później.Nie wnikałem w szczegóły wyposażenia i nie oglądałem bagaznika.Bo we zasadzie jak na razie i w najbliższym czasie go nie kupie.Obecny jest jeszcze w miarę nowy.A i kto wie czy byc może nie zmienię marki.Ciekawy jest silnik,bo np.1,8 ma wiekszą moc "aż" o 2KM od tego z VIIIgen. Chcąc kupić nowego civika warto by sie chyba było trochę wstrzymać .Bo wiadomo iz w nowych modelach aut lubia pojawiać się jakieś błędy fabryczne czy tzw.choroby wieku dziecięcego.W VIII gen.też przecież były.Co do listwy to raczej nie zabezpieczy w 100%.Rózne auta maja rózny ksztalt drzwi i ich wysokośc.Jedyny sposób to patrzeć gdzie się parkuje.Ja zwykle staram się w miejscach gdzie auto będzie mniej narażone na takie rzeczy.Np.na parkingach w wiekszej odleglości od skupisk innych aut.Jak tylko jest takie miejsce. W ten sposób można to polskie zjawisko obijania jakoś zminimalizować. Choć jesli chodzi o wygląd auta to listwy w kolorze nadwozia fajnie wyglądają.Ale jak są fabryczne lub zakładane firmowe, dopasowane do danego modelu.Pozdrawiam.
                            Last edited by jacek65; 03-03-2012, 16:38.

                            Comment


                            • #15
                              Byłem wczoraj w salonie, oglądałem nowy model 5 D, jeździłem testowym z silnikiem 1,8 sport. Obecnie mam dotychczasowy model 1,8 Comfort, a więc mam porównanie. Wizualnie przód i bok trochę ładniejszy, tył - kwestia gustu - może się spodobać. Wnętrze ładniejsze, fajny kolorowy wyświetlacz z komputerem i kamerą cofania w wersji sport. Lepsze materiały wykończenia wnętrza - plastiki, tapicerka. Zdecydowanie wygodniejsze zawieszenie, bardziej miękko wchodzące biegi, fajny bajer z tym systemem start-stop - gasi silnik na luzie na postoju i odpala natychmiast po wciśnięciu sprzęgła. Fajnie wyglądają ledy z przodu. Odpalanie już z kluczyka, a nie przyciskiem. Na niekorzyść dwie rzeczy - obecnie nie ma już koła zapasowego tylko zestaw naprawczy (może można dokupić koło za dopłatą) i druga gorsza rzecz - zawieszenie obniżyli o 2 cm w stosunku do dotychczasowego modelu, który i tak był niski - zawadzam przy wjeżdzaniu do podziemego garażu, przy najeżdżaniu na krawężniki itp. Ogólnie jednak samochód robi dobre wrażenie. Mi osobiście podoba się w kolorze szarym, którym jeździłem. Zastanawiam się tylko czy nie gonią za bardzo z ceną - 1,8 sport kosztuje już 79 tys., moim zdaniem o jakieś 6-7 tys. za dużo.

                              Comment

                              Working...
                              X