Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Podświetlenie tablicy rozdzielczej miga po wyjęciu kluczyków ze stacyjki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jeżeli ktoś ma zamontowany moduł SS to pomaga przełączenie czarnego przewodu na oddzielną pewną masę. Np do śruby czy czegoś co ma kontakt z karoserią. Ja u siebie podczas testów nie zauważyłem takich anomalii, ale nie wpadłbym na to że stopień podświetlania ma jakiś wpływ na jakość "masy". Po za tym na 3czy4 stopniu podświetlania to prawie nic nie widać.

    Wysłane z mojego HUAWEI CAN-L11 przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez hondur87 Zobacz posta
      Ja u siebie podczas testów nie zauważyłem takich anomalii, ale nie wpadłbym na to że stopień podświetlania ma jakiś wpływ na jakość "masy".
      A ten moduł jest podłączany pod "masę" od podświetlenia guzika?
      To jasność podświetlenia może mieć istotny wpływ. W wielu autach podświetlenie ma stały "plus", a regulacja polega na zmianie stopnia wypełnienia przebiegu prostokątnego, który jest podawany od strony " masy" podświetlenia ( która jest oczywiście odseparowana od "masy" całej instalacji i nie ma z nią nic wspólnego).
      Czy tak samo jest w Hondzie? Nie sprawdzałem, ale nie zdziwiłbym się...
      Last edited by Pi69; 14-11-2018, 13:03.

      Comment


      • #18
        Dokładnie tak samo jest w naszych Civicach
        Mój C I V I C --> Szara myszka - Civic 1,8 Sport 2013

        Comment


        • #19
          Panowie, żeby nie wzniecać niepotrzebnej paniki - jak już wcześniej pisałem winne może być nie do końca poprawne podłączenie modułu wyłączającego S/S. Sposób podłączenia wziąłem z jakiejś niemieckiej strony - sprawdziłem u siebie - działało. Nie drążyłem tematu dalej. W między czasie zgłosiło się do mnie 3 czy 4 osoby u których działy się różne "choinki" - wg. mojej wiedzy można tu winić rozładowujące się kondensatory w układzie S/S. Jeden z użytkowników przepiął układ pod pewną masę i wszystko ustąpiło. Problem ten występował głównie w Tourerach po lifcie. Ja mam przed lift i wersję mocno prototypową układu S/S (płytkę trawiłem domowymi sposobami - przy użyciu drukarki laserowej i żelazka ) i nie udało mi się wygenerować wyżej opisanych dziwnych zachowań lampek. Sprzedaż już dawno zakończona - kto kupił i ma podobne objawy i przeszkadza mu to polecam przepiąć czarny kabel na jakąś śrubę czy coś podobnego.

          Comment


          • #20
            przeglądając dokumentacje zlazłem taki zapis, może mieć to związek ... i że nic się nie dzieje po prostu system sprawdza poprawność połączeń?

            "UWAGA: Aby moduł MICU mógł sprawdzić komunikację z czujnikiem oświetlenia automatycznego/deszczu, po odłączeniu styków akumulatora należy podłączyć złączkę 5P czujnika oświetlenia automatycznego/deszczu przed ponownym podłączeniem styków akumulatora i włączyć zapłon (II). Czujnik oświetlenia automatycznego/deszczu jest jedynym czujnikiem, którego podłączenie/odłączenie jest sprawdzane poprzez obecność komunikacji. Gdy złączka czujnika jest odłączona, nawet pojazd z zainstalowanym czujnikiem jest uważany przez system sterujący jako pojazd bez czujnika."
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #21
              czarny przewod SS przelaczony na inna mase a miganie zniknelo

              Comment

              Working...
              X