Ja skupiłem się jednak na dedykowanym akumulatorze. Posiada on pewne nowe własności które pozwalają mu sprostać dodatkowym obciążeniom i porównywanie jego charakterystycznych parametrów jest słabo opisane. Choćby zjawisko szybkiej regeneracji do poziomu porównywalnego ze standardowym akumulatorem.
Obserwuję w moim przypadku że po nocy napięcie jest na poziomie 12,03V i wystarczy 10 minut jazdy a napięcie wzrasta do 12,45V i wszelkie pomiary wykazują stan zadawalający - poza pytaniem co będzie jutro przy -10stC.
Postaram się przekazać Wam jaki będzie rozwój wypadków. Prawdopodobnie skończy się na Honda Assistance.
Pozdrawiam
Obserwuję w moim przypadku że po nocy napięcie jest na poziomie 12,03V i wystarczy 10 minut jazdy a napięcie wzrasta do 12,45V i wszelkie pomiary wykazują stan zadawalający - poza pytaniem co będzie jutro przy -10stC.
Postaram się przekazać Wam jaki będzie rozwój wypadków. Prawdopodobnie skończy się na Honda Assistance.
Pozdrawiam
Comment