Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Parrot, a może transmiter Bluetooth?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Parrot, a może transmiter Bluetooth?

    posiadam Hondę Civic IX z 2012 w wersji Sport, lecz niestety nie posiada ona Bluetooth'a, co jak do tej pory jest jedyna wadą po miesięcznym użytkowaniu samochodu.
    Jako, że jestem mało asertywny , to wysłałem zapytanie do ASO Hondy o ewentualną instalację tego modułu i ciekaw jestem jaka padnie kwota i czy zaproponują mi po prostu zainstalowanie Parrota.
    Zależy mi na możliwości wykonywania połączeń za pomocą bluetooth jak i odtwarzania muzyki i zminimalizowaniu okablowania.
    Możliwości jest wiele, dlatego też proszę o poradę forumowiczów, którzy borykali się z podobnym problemem. Połowicznym rozwiązaniem problemu jest zakup Parrot'a Mini. W trakcie przeszukiwania intetnetów natknałem się również na np. https://allegro.pl/adapter-audio-odb...207827031.html lub https://allegro.pl/xiaomi-roidmi-2s-...668836777.html . Jest jeszcze Belkin, lecz zdecydowanie za dużo kabli i podłączanie tego wszystkiego miałoby sens, tylko przy dłuższych trasach.

    Będę zobowiązany za wszelkie rady.

  • #2
    Odpuść transmitery,bo się zawiedziesz.Parrot swoje kosztuje,ale wart jest każdej złotówki bo bije w tej kategorii wszystko.
    Podłączenie Parrotów,to wpięcie go między auto a radio dedykowaną wiązką,żadnych problemów,możesz zamontować sam.
    Model musi być wyższy od ck3100 jak chcesz słuchać muzy.

    Comment


    • #3
      Ewentualnie, jako konkurencja dla Parrota można pomyśleć nad Jabrą.
      www.4kolkaszczescia.pl

      Comment


      • #4
        Jeśli masz w planach zmianę audio w aucie to warto pomyśleć nad radyjkiem z funkcją telefonu.
        Ja mam Alpine i telefon na bluetootchu jest rewelacyjny. W radiu siedzi właśnie Parrot a radio kosztuje tylko odrobinę więcej niż sam zestaw :-)

        Comment


        • #5
          dziękuje za rady, odpuszczam sobie transmitery i chyba będę skłonny w stronę Jabry, a konkretnie ten: https://allegro.pl/zestaw-glosnomowi...ant=6006751332 lub https://allegro.pl/zestaw-glosnomowi...410560703.html. W przypadku Jabry nie będą potrzebne żadne kable (poza tym do ładowania) i posiada funkcję nadajnika FM, która mnie urzekła. Emuluje częstotliwości FM dzięki czemu można korzystać ze wszystkich głośników w samochodzie i co najważniejsze umożliwia odtwarzanie muzyki z telefonu, która można sterować z panelu radia bądź z kieryki. Zastanawia mnie tylko jedno, dlaczego mniejszy zestaw tj. tour ma przewidywanie większy czas czuwania jak i rozmów...
          Jutro pokręcę się po sklepach i jeżeli będzie, to wypytam dokładnie.
          Last edited by qx26un; 12-02-2017, 23:31. Powód: literówka

          Comment


          • #6
            Widzę ze bardzo boisz się wyciągania radia , podłączania czegokolwiek i dalej trzymasz się transmiterów,to błąd.Będziesz ładował,wieszał i ściągał,chował po schowkach i wyklinał że coś trzeszczy.Nadajniki FM mają prawnie ograniczoną moc,przez co sygnał jest bardzo podatny na zakłócenia,więc żebyś nie wiem jak dobry sprzęt kupił,to zapomnij o jakości.Możesz też zapomnieć o słuchaniu radia czy korzystaniu z zestawu jak wjedziesz w obszar gdzie akurat częstotliwość radiowa się pokryje lub zbliży do tej której aktualnie będziesz używał,bo selektywność radia ma swoje ograniczenia.Oczywiście można sobie zmieniać w całym zakresie FM,ale ani to komfortowe,ani bezobsługowe,a o to przecież chodzi.Weź tez pod uwagę że zestawy kablowe również wykorzystują głośniki auta,mają tez swoje końcówki mocy,które często są o niebo lepsze niż te w fabrycznym radiu,działają zawsze ,wszędzie i nic nie jest w stanie ich zakłócić.Zestawy kablowe nie maja tez jednej bardzo uciązliwej cechy,a mianowicie nie współdzielą radia i nie wymagają jego ściszania jak ktos dzwoni,albo jak próbujesz dzwonić sam.
            Wybierasz numer,albo hasło głosem i kazesz lączyć,ew.wciskasz zielony i koniec obsługi, nie musisz zmieniać częstotliwości w radiu,nie musisz też kombinować jak dostaniesz sms-a -nie robisz po prostu nic.

            Comment


            • #7
              też kiedyś miałem ten dylemat i żałuję że nie założyłem Parrota od razu. Auto kupiłeś na rok lub 2 załóż transmiter, ale jeśli na dłużej to nic innego tylko Parrot. Nawet najprostszy, ale jakość, wygoda, działanie zdecydowanie na korzyść. W ogólne to się zastanawiam jak można rozważać cokolwiek innego niż Parrot, to nie ma konkurencji. Wszelkie rozwiązania inne niż Parrot są "na chwilę". Jak Jarbę - to ok ale to tak na 1 wyjazd, i gdy ewentualnie jeździsz flotą i się co 2 dni przesiadasz do innego auta i by nie było wpadki z policją, a tak to sie do niczego nie nadaje.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Moim zdaniem zaś ta Jabra nie jest zła. Bateria trzyma przyzwoicie, więć generalnie ładujesz np raz w domu i na tydzień z głowy. Montaż/demontaż banalny. Przy zmiania zaś auta kiedyś tam masz z takiej Jabry domowy zestaw głośnomówiący lub głośnik bezprzewodowy. Ja bym brał tą z pierwszegho linka
                www.4kolkaszczescia.pl

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                  Auto kupiłeś na rok lub 2 załóż transmiter, ale jeśli na dłużej to nic innego tylko Parrot
                  Rambo,nawet jak bym auta zmienial co dwa miechy,to i tak bym zakładał parrota,przecież tam jest podpięcie wtyczek,przeciągniecie mikrofonu i przyklejenie wyświetlacza.Montaż dedykowanego zestawu przykladowo w Grand Vitarze ,trwa 20 minut,wiec nie ma tragedii nawet jak trzeba będzie go wyjąć i przełożyć do nowego wózka.
                  Ja mam u siebie i u zony w aucie dorobiony uchwyt ,tak żeby pasował do każdego innego auta zaraz po zdjęciu z poprzedniego.
                  Oba zestawy kupione na Allegro jako używane,jeden miał jakieś węgierskie oprogramowanie, drugi tez jakieś hebrajskie.
                  Jeden był dedykowany pod BMW a drugi nie miał wtyczek wcale.Razem z adaptacja pod ISO,przeprogramowaniem i montażem trwało to niecałe trzy godziny i oba auta były gotowe do odjazdu,bo Parrot ma olbrzymie wsparcie zarówno jesli chodzi o dokumentacje,instrukcje,jak i oprogramowanie ,które można sobie zmieniacza pomocą pierwszego lepszego lapka z blutkiem.Cała zabawa kosztowała mnie 400zł +kostki po 12zł za zestaw.
                  Na serwisie miałem jeszcze kabelek,który chyba potrafiłbym nawet zrobić,umożliwiał przeprogramowanie centrali nawet jak była "martwa" po nieudanym reprogramingu-nigdy go nie musiałem użyć.
                  Last edited by m26; 13-02-2017, 07:47.

                  Comment


                  • #10
                    Ewentualnie możecie polecić któregoś Parrota? Odkąd przeprowadziłem się do Katowic ,to nie jeżdżę już tak dużo ,bo do pracy mam 2 kilometry. Jakiś dłuższy wyjazd trafi się raz w miesiącu i ewentualnie mógłbym wówczas mierzyć się z Jabrą. Dlatego staram się znaleźć kompromis, a może być nim Parrot mini lub Jabra i pendrive z muzyką. Trochę przeraża mnie mini tablet Jabry ,bo cenie sobie minimalizm...
                    Bardzo dziękuje za rady.
                    Kontynuuje zatem badanie rynku


                    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Mki9100
                      Mki9200

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        Mki9200
                        podpinam pod ten. Mam ten model w VII genie i spisuje sie swietnie. wyswietlacz czytelny, pilocik bezprzewodowy rewelka
                        The 1st. - EJ9
                        The 2nd. - ES7
                        The 3rd. - FD7
                        The 4th. - CU2
                        ------------------------------------------------------------------

                        ------------------------------------------------------------------

                        Comment


                        • #13
                          Parrot, a może transmiter Bluetooth?

                          Dzięki za propozycje . Jutro będę jeszcze zgłębiał temat i razie wątpliwości będę pytał
                          Last edited by qx26un; 13-02-2017, 23:09.

                          Comment


                          • #14
                            Aktualizacja. ASO Hondy w Katowicach złożyło mi ofertę na instalacje systemu Bluetooth i po rabatach udzielonych wyszło około 1700. Spodziewałem się wysokiej ceny, ale przynajmniej takiej, przy której mógłbym zastanawiać się między Parrotem, a fabrycznym systemem...
                            W weekend planuje sobie kupić Parrota mini, jeżeli będę zadowolony, to w przyszłości zastąpię go 9200.
                            Dziękuje za udzielanie się w temacie.

                            Comment


                            • #15
                              To są całkowicie odmienne urzadzenia,z mini nie musisz być zadowolony,przez co przekreślisz niesłusznie resztę modeli .

                              Comment

                              Working...
                              X