Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zanikające wspomaganie 92r 1.5 Lsi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zanikające wspomaganie 92r 1.5 Lsi

    Witam wszystkich, nie zdążyłem sie jeszcze dobrze przywitać a już zakładam temat mam nadzieje, że wybaczycie
    Więc po kolei:
    Kupiłem swoją civiczke w listopadzie u.r. jestem z niej bardzo zadowolony, do tego czasu zrobilem 20k km i udalo mi sie wymienic tylko przegub i standardowo na dzien dobry: olej i rozrząd.
    Niestety pojawił mi sie troche uporczywy problem, mianowicie jakieś 2 dni temu, jeżdzać po mieście w dużej ulewie, po jakimś czasie poczułem ze przy skrętach w lewo czy w prawo, kierownica nie wraca mi do pozycji początkowej, poza tym jadąc na wprost z coraz większą prędkością, i delikatnie manewrując kierownicą, chodzi ona bardzo ciężko, jakby wogole nie było wspomagania, (a takie posiadam). Przy niższych prędkościach lub cofając na parkingu czuje ze wspomaganie "działa". Jeszcze jedna rzecz jakies 2-3 miesiace temu, (zima) przy pierwszym uruchomieniu silnika zdarzały mi sie pojedyńcze przypadki, ze kierownica chodziła z jakimś podwójnym wspomaganiem, mianowicie mogłem przyslowiowym jednym palcem kręcić sobie w miejscu :> , ale to tylko przy tym jak auto nie zdarzylo sie nagrzac.
    Sprawdzałem wczoraj próbując krecic w miejscu kierownicą przy włączonym i wyłączonym silniku - różnica jest, więc pompa chyba pracuje. Pojechałem rownież do 3 mechaników , jeden trzyma sie wersji - maglownica do wymiany, drugi mowi ze pompa nie domaga, ze podobno przy pełnych skretach w miejscu nie slychac ze dziala i ze krecac w lewo czy w prawo , stan plynu w zbiorniku sie nie zmienia... Z kolei trzecia wersja kolejnego mechanika jest taka, że to może płyn jest zapowietrzony (pytanie kiedy sie mial zapowietrzyc skoro niby nie ma wyciekow), i trzea go wymienic...
    Mam więc pytanie co zatem wy o tym sadzicie, nie mam ochoty wymieniać wszystkiego w ciemno licząc na szczęście (maglownica używka kolo 200zl, pompa 50zl, płyn 80 ;/ ) sorry za "czytanke" ale chce wszystko dokladnie zobrazować z góry dziekuje za opinie na ten temat

  • #2
    1) na takie czytanki patrzę z przyjemnością, nie to co "POMUSZCIE NIE DZIALA".
    2)teoria z zapowietrzonym płynem jest wg mnie błędna - przecież płyn krążąc, przepływa przez zbiornik, gdzie ewentualne pęcherzyki się wydostają, więc ja bym to wyeliminował.
    3)maglownica...jeśli nie ma wycieków, szarpnięć podczas kręcenia kierownicą, to raczej dałbym jej spokój.
    4)piszesz że było dobrze dopóki silnik się nie nagrzał. A może to właśnie pompa nie daje rady jak trochę popracuje?

    Ja osobiście wymieniłbym w pierwszej kolejności pompę i zalał świeży płyn.

    Comment


    • #3
      Kolego jestem świeżo po regeneracji maglownicy. Przed regeneracją kierownica chodziła ciężej i do tego było słychać skrzypienie przy kręceniu kierownica. Po regeneracji kierownica chodzi bardzo lekko.
      Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

      Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



      TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

      PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

      OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

      Comment


      • #4
        dopiero teraz odpisuje ale niestety mialem utrudniony dostep do internetu...
        za pare dni wymienie pompe wspomagania, dam znac czy cos poskutkowal
        pozdrawiam i dziekuje za rady

        Comment


        • #5
          Witam kolego jak mozesz to odpisz czy wymiana pompy pomogła bo ja mam taki sam objaw i nie wiem co mam robic

          Comment


          • #6
            wymian pompe, jest juz troche przydarta i jak olej sie rozgrzeje to nie daje odpowiedniego cisnienia na układ wspomagania

            Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
            Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

            Comment

            Working...
            X