hej. Mam pytanko do Was. Mam honde civic 1995 1.5 w automacie. Ma ogromna utrate oleju. Zalozmy ze dolalbym dzisiaj oleju do pelna. Za tydzien po przejechaniu ok 500km jej stan oleju bedzie ponizej minimum. Najwiekszy spadek jest zauwazalny kiedy jezdze po autosradzie ze srednia 100 km/.h i ok 4 tys obrotow. kiedy jezdze po miescie co sie wiaze z mniejsza predkoscia i obrotami to podobna utrata oleju rowniez wystepuje ale w dluzszym okresie czasu. ok 2-3 tygodni. Nie widzialem zeby miala jakas plame pod spodem po dluzszym postoju. Kiedys znajomy mowil mi ze trzeba wymienic uszczelke albo simering ( czy cos takiego) , laik ze mnie wiec nie wiem. Mam ten samochod juz od 1,5 roku ma przejechane 135 tys i od poczatku ubywa z niego oleju. Tylko ze od niedawna dojezdzam do nowej pracy ( trasa biegnie caly czas po autostradzie, pokonuje ok 100km dziennie ) i ten ubytek jest duzo wiekszy niz normalnie, dolewam ok 2 do 3 litrow tygodniowo. Zauwazalny jest wyciek spod pokrywy ale zeby az taki, nie wiem. Samochod nie kopci, stan plynu chlodzacego jest w normie caly czas, nigdy nie brakowalo. Temperatura silnika jest rowniez w normie. Ogolnie mowiac silnik jest bez problemowy. Spalanie ma ok 8l na trasie (automat). Prosze o wskazowki
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Utrata oleju.
Collapse
X
-
Przyczyn może być kilka. Tak jak pisze wielik:
1. Zużyte pierścienie i uszczelniacze zaworowe i silnik spala olej z paliwem.
2. Wycieki - spod pokrywy zaworów, spod aparatu zapłonowego, z miski olejowej (spod uszczelki lub spod korka spustowego), itd.
Jak nie kopci to znaczy, że pewnie masz jakiś wyciek. Obstawiam, że pod spodem auta.Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2
Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA
TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE
OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE
Comment
Comment