Witam juz poruszalem temat ale nasunelo mi sie kilka pytan.
1. Czy po jezdzie, gdy odkrece korek od plynu powienien on byc goracy ??
Po otwarciu maski patrze i dotykam chlodnicy i jest ona goraca, unosi sie para tak jak byla by nieszczelna i wypluwala sobie plyn, para jet tylko w obrzerzach gurnych gdzie jest strasznie goraca ta chlodnica.
Kupilem nowa teraz i zamierzam ja wymienic, bo chyba ona siadla.
2. Jesli pokazuje sie para to znaczy ze gdzies jest dziora, albo jest nieszczelna ??
Troche pokrecilem, ale prosze o jakas pomoc.
Zastanawiam sie czy to przez nia mam ta pare, tak wyciekow nigdzie indziej nie mam oprocz chlodnicy. Glowica jest okej jak i uszczelki, bo pod nia nie mam wyciekow.
1. Czy po jezdzie, gdy odkrece korek od plynu powienien on byc goracy ??
Po otwarciu maski patrze i dotykam chlodnicy i jest ona goraca, unosi sie para tak jak byla by nieszczelna i wypluwala sobie plyn, para jet tylko w obrzerzach gurnych gdzie jest strasznie goraca ta chlodnica.
Kupilem nowa teraz i zamierzam ja wymienic, bo chyba ona siadla.
2. Jesli pokazuje sie para to znaczy ze gdzies jest dziora, albo jest nieszczelna ??
Troche pokrecilem, ale prosze o jakas pomoc.
Zastanawiam sie czy to przez nia mam ta pare, tak wyciekow nigdzie indziej nie mam oprocz chlodnicy. Glowica jest okej jak i uszczelki, bo pod nia nie mam wyciekow.
Comment