Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obroty po modyfikacjach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obroty po modyfikacjach

    Witam, kupilem civica iv 1.3 d13b2 i po jakims czasie postanowilem lekko zwiekszyc moc. Znalazlem w internetach taki poradnik LINK i wszystko po kolej zrobilem tak jak trzeba. Po zlozeniu i odpaleniu auta na biegu jalpwym dokreca sie prawie dokonca tak jakby silnik mial zaraz wyskoczyc. Na oko to 6-7k obrotow. Predzej przed przerobkami nie bylo tego problemu. Dodam jeszcze ze podczas modow odkrecilem krokowy i zanurzylem w bezynie poniewaz auto troche falowalo. Nie wiem czy to ma cos wspolnego z objawami ale chce opisac wszystko zetelnie. Przepustnica sama otwiera sie na okolo 70-80% maxa inie idzie jej domknąc w zaden sposob. Na biegach od 1 do 5 nie musze wciskaz gazu bo auto samo przyspiesza wlasnie do okolo 80% maxymalnej predkosci danego biegu (jade jak na tempomacie) i musze hamowac bo rozpedza sie samo jak glupie, przez co pale hamulce. co prawda zbiera sie duzo lepiej niz przed modyfikacjami ale tak sie nie da jezdzic a pozatym silnik pewnie niedlugo skonczy zywot jesli caly czas tak bedzie. Prosze o pomoc. Czytalem inne tematy i byly podobne ale nie znalazlem dokladnie tego samego problemu.

  • #2
    Sprawdź jeszcze raz podciśnienia. Masz zaślepione odpowiednie wężyki? W nich szukałbym problemu.
    Wężyk nr 3 od strony puszki podciśnień musi być zaślepiony. Natomiast membrana musi być połączona bezpośrednio (bez zaślepienia) z gaźnikiem wg rysunku z linku, który podałeś.
    Usuwałeś też ogranicznik drugiej przepustnicy?

    Comment

    Working...
    X