Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

pewnie bylo 100 razy ale mam pewne watpliwosci - ustawienie rozrzadu ??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • pewnie bylo 100 razy ale mam pewne watpliwosci - ustawienie rozrzadu ??

    Witam,

    Prosze o odpowiedz i wyjasnienie moich watpliwosci odnosnie ustawienia rozrzadu. Civic 94r 1.4 silnik.
    images.jpeg to orginalne zdjecie

    czy kreski po prawej i lewej stronie powinny byc doslownie w lini poziomej do ziemi czli w poziomie ?? cz tak jak jest to teoretycznie widoczne lekko , lewa kreska ponizej poziomu i prawa lekko do gory no i dolna-lewa na godzinie 7 DOKLADNIE NAKIEROWANA NA WYPUSTKE KTORA JEST NA OSLONIE, dodam ze dokladnie obok tej wypustki jest tak jak by inna wzpustka konczaca oslone i na wielu zdjeciach wlasnie na nia wskazuje kreska dolna lewa.

    images1.jpg widac ze kreski sa lekko lewa nizej prawa wyzej od poziomu i glowicy i ziemi, kreska ktora narysowalem jest pozioma

    na moj rozum powinno byc wszstko tak ustawione ze wlasni dolna lewa wupustka i kreska powinnz byc idealnie nakierowane na siebie wtedz napis UP po prostu z automatu bedzie na gorze a kreski boczne znaki GMP beda lewa lekko na dole prawa lekko w gore_

    A kolo pasowe powinno byc ustawione dokladnie na wypustke na oslonie badz silniku jest tez na silniku strzalka zaznaczeniem na kole z 2 kreskami a nie trzema kreskami? bo 3 kreski sa od ustawiania zaplonu ???

    pozdr
    Last edited by henoh; 04-07-2013, 00:23. Powód: brak rysunku 2

  • #2
    panowie, nikt nie umie ustawic rozrzadu ?
    Ustawilem go tak ze gorne kolo od walka jest dokladnie tak jak na rysunku czyli nie jest idealnie w poziomie w stosunku do glowicy lecz lekko lewa strona nizej a prawa wyzej ale idealnie na znaku obudowy po lewej na dole (godzina 19:00) dolne kolo natomiast ustawilem na 2 naciecia (idealnie na 2 naciecia) bo 3 naciecia sa ponoc od zaplanu.

    Znalazlem gdzie na necie info ze po ustawieniu rozrzadu trzeba 6 razy (pelne obroty) przekrecic w lewo wszystko i pozniej poluzowac napinacz, nastepnie przestawic o 3 zeby (na dole) i znowu przekrecic calosc w lewo 3 pelne obroty. I powiem tak, po przekreceniu rozrzadu 6 razy kiedy sprawdzilem ustawienie w stosunku do poczatku nie zgadzaly sie polozenia, juz nie bylo tak jak ustawilem tylko troche inaczej.

    Malo tego w drugiej mojej honddzie z silnikiem 1.6 D16z6 (rozrzad ustawiam w b14a2) sprawdzilem z ciekawosci ustawienie rozrzadu i ustawiajac gorne kolo tak jak jest na rysunku dolne kolo jest ustawione na 3 nciecia czyli te od zaplonu ... O co chodzi ??

    Czy w momencie kiedy PEKL mi pasek rozrzadu musze ustawic to wszystko w jakims specialnym polozeniu korbowodu ?? czy wystarczy tylko ustawic wszystko tak jak na rysunku ??

    Comment


    • #3
      temat mozna zamknac, jako ze nikt nie odpisal zrobilem tak jak wydawalo mi sie logiczne i zgodne z rysunkiem.
      2 Znaki GMP ustawilem tak jak na to wskazywalo oznaczenie na godzinie 19 czyli lewy lekko ponizej prawy = z glowica, natomiast kolo pasowe ustawilem na 2 naciecia (dziwne bo w d16z6) mam ustawione na 3 naciecia i dziala i jezdzi i od lat. Nie rozumiem tego

      Samochod odpalilem, pali od kluczyka, nie dymi nic nie dzwoni wydaje sie wszystko ok.

      Comment

      Working...
      X