Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda, dymi, nie wkreca na obroty, gasnie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda, dymi, nie wkreca na obroty, gasnie.

    Witam. mam problem z honda civic 1.6 16v 110km na pełnym wtrysku z 1990r zaczela dymic na jasno-ciemno, pozniej przestala palic. sprawdzilem aparat zaplonowy po czym wymienilem cewke i modul po tym zaczela palic ale nie wkreca sie na obroty gasnie, i dymi na czarno (duzo dymu) i czuc nieprzepalona bezyne jak sie zagrzeje to chodzi ale nadal dymi. zmienilem uszczelke pod glowica + szlify - to samo. silnik chce chodzic ale tak jakby cos go blokowalo. czy moze to byc komputer? albo jakies czujniki halera w aparacie zaplonowym czy cos takiego. Pomozcie.

  • #2
    jest bardzo zła mieszanka paliwa, sonda lambda, komputer mogły nawalić, dokładnie nie znam auta ale jak tak sie dzieje to to sie wysypało chyba ze posiada przepływomierz, poprostu ma tak duzo paliwa ze nie przepala, jakbys dmuchnął jej powietrza czyms to powinna chodzic lepiej

    Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
    Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

    Comment


    • #3
      Domyślam się że filtry masz wymienione (zwłaszcza filtr silnika). Ja bym popatrzył w pierwszej chwili do sondy lambda i ją wymienił, później przepływomierz (o ile masz) i przepustnica (pełne czyszczenie) i na końcu kompa bym zbadał. Spróbój w nim przez zwarcie wywołać listę błęfów może coś zgłaszał.


      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

      Comment


      • #4
        a zawory były regulowane?? napisz co tam słychac w tym temacie

        Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
        Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

        Comment


        • #5
          Racja. Zanim zaczniesz coś wymieniać posprawdzaj co się da. Też mam Civica 110KM D16Z2 z 91r. Mi co prawda nie kopcił ale gasł na wolnych obrotach i telepało silnikiem. Złe spalanie jak napisał sebastanlec może być powodem nieszczelnych zaworów. Sprawdź ciśnienie sprężania (jak uszczelka głowicy ok to zaworki albo uszczelniacze). Jasny siwy dym to przeważnie płyn chłodzący. Jak kopci na czarno to bierze olej. Sprawdź czy nie pluje olejem do kolektora ssącego (lub na filtr powietrza). Jak się nie wkręca na obroty to może świece, przewody WN (sprawdź oporność kabli i czy nie ma choinki po ciemku pod maską). Wymień filtr powietrza jak nie był dawno wymieniany i wyczyść kolektor ssący i przepustnice (roztwór w sprayu do czyszczenia przepustnic koszt ok 20zł) może się dusi bo zatkany jest. Jak pluje olejem to odpowitrzenie skrzyni korbowej nie działa.

          Comment


          • #6
            witam! rzeczy które mi napisaliście były sprawdzane w większości i wszystko powinno być w porządku posprawdzam jeszcze raz od początku i zobaczymy może coś pominąłem ale podejrzewamy że to jednak będzie komputer. Macie może jakiś namiar gdzie można dostać coś takiego o nr 37820-PM6-X150 bo nigdzie nie mogę tego znaleźć. Dzięki za pomoc pozdro.

            Comment


            • #7
              Siema naprawilem honde :P znalazlem w końcu komputer, wymieniłem i jak ręką odjął :P działa i śmiga dalej staruszek nie do zaje..nia. dzieki.

              Comment

              Working...
              X