Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

układ chłodzenia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • układ chłodzenia

    mam civica 1998 1,4, 270 tys od dealera. od wiosny po ostrej jeżdzie termometr idzie ostro w górę. musze wyłączyć, albo schłofdzić obrotami na ok 2 tys. mechanicy twierdzą, że 1. pompa płynu 2. usczelka pod głowicą. różnica niebagatelna w cenie nie chcę robić uszczelki jeśli to pompa Co radzicie ?

  • #2
    Skoro rośnie CI tam temperatura to sprawdz na rozgrzanym silniku węże od chłodnicy bo mozliwe że termostat CI się nie otwiera...

    Comment


    • #3
      standardowo, termostat, jeśli w wyrównawczym nie ma oleju, i nie bierze Ci chłodziwa to uszczelka raczej nie, ale jeśli rzeczywiści musisz na obrotach przytrzymać żeby się schłodził to możliwe że i pompa siada

      Comment


      • #4
        mam podobny problem, moge jechac i jechac na wolnych obrotach i temperatua stoi na 1/4,
        jak przycisne chwilę do 5-6 tyś obrotów następuje przełamanie i już wtedy temp. skacze
        od połowy do maxa i już się nie ustabilizuje aż samochód stanie na kilka godzin i odpocznie
        trochę zmniejsza temperaturę włączenie ogrzewania na max.

        płynu niby nie ubywa, jak jest nagrzany to zbiorniczek jest pełny - po pełnym schłodzeniu wraca stan.

        po wyłączeniu silnika wskaźnik temp wraca na swoje 1/4 skali ale po ponownym odpaleniu znów skacze wyżej

        i co to może być?

        dodam, że termostat założony na 100% dobry
        Last edited by Gość; 19-07-2010, 12:30.

        Comment


        • #5
          Niewydany układ chłodzenia

          dzieki wszystkim za info i rady o układzie chłodzenia. problem pojawił sie jaskrawo przy ostatnich wysokich temperaturach a rozwiązaniem okazały sie zmiana pompy, ale stara zuzyta tylko trochę ( łozysko ), wymiana chłodnicy ( stara ważyła 1 kg więcej od nowej, sądze, że tyle było brudów utrudniajacych przepyw płynu ) i chyba głównie zmiana gniazda /przyłącza wentylatora, wentylator włączał się dopiero przy wysokiej tempoeraturze, w okolicach czerwonego pola. dziś sprawdzałem jeżdżąc na 5-6 tys obrotów, po czym zatrzymywałem. WSKAŹNIK JAK PRZYKLEJONY NA 1/4 !!!! POZDO DLA WSZYSTCH AMATORÓW HOND

          Comment

          Working...
          X