Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z wiatrakiem chłodnicy IV 1.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem z wiatrakiem chłodnicy IV 1.3

    Witam wszystkich serdecznie,wczoraj stałem sie posiadaczem hondy civic VIgen,jest to mój drugi japonieć bo mam też celice 2.0 GTI mój problem polega na ciagle pracującym wiatraku.
    Czujnik jak sie nie myle jest po lewej koło termostatu ale odłączenie kabla nic nie daje i wiatrak nadal pracuje,co to panowie może być bo naprawde nic nie rozumiem,odrazu aby nie robic smiatenika to może macie jakiś manual do regulacji gaznika w 1.3.

  • #2
    Którą masz generację? W temacie napisałeś IV, w tekście VI... w VI nie było gaźników. A może masz V gen?

    PS. Sprawdź czujnik temperatury przy termostacie
    Last edited by przemo_wb; 19-03-2010, 22:12.
    Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

    Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



    TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

    PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

    OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

    Comment


    • #3
      Na allegro jest podana jako IV produkowana od 1987 do 1991 taka kwadratowa,nie wiem czy tam jest gaznik czy mono jedynie z tego co wyczytałem na necie dowiedzałem sie ze jest tam jakiś gaźnik





      Praktycznie auto pali normalnie tylko spalanie ma wysokie i obroty za niskie,mysle ze spalanie jest powodem tego wiecznie chodzącego wiatraka


      Spoko wyczytałem w necie ze jest włącznik termiczny w obudowie termostatu który i tak pewnie nic nie daje bo po odłączeniu działa wentylator ale gdzie mam stycznik wentelatora ?? wtczytałem ze czujnik daje sygnał do stycznika a on dopiero daje zwarcie do działania wentylatora i pewnie on jest uszkodzony.Panowie i panie prosze o konkrety bo jutro chce to robic wiec potrzebuje speca który mi wytłumaczy co i gdzie.
      Last edited by Gość; 19-03-2010, 23:38.

      Comment


      • #4
        Gaznik masz pod obudowa filtra powietrza czyli gdzies tam pod tym metalowym talerzem.Do wymiany wlacznik wiatraka-po przewodach od niego dojdziesz.Czujnik temperatury tez wymien ten przy termostacie
        ビートル ジョン

        Comment


        • #5
          wszystko powyciagane i wiatrak nadal chodzi,instalacja wygląda na orginalna wiec raczej nikt tam nic nie przerabiał chyba ze alarm ale on nie ma nic do wiatraka,styczniki powyciagałem i lipa jak chodzil tak chodzi.
          Prosze moda o przesunięcie posta do działu elektrycznego
          PS ma może ktos manual co do instalacji

          Comment


          • #6
            szukaj w manualach na forum albo moim chomiku z sygnatury
            ビートル ジョン

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez BeatleJohn Zobacz posta
              szukaj w manualach na forum albo moim chomiku z sygnatury
              Własnie chodzi o to ze wszystko co jest na forum mam na twardym i nadal nie moge połapac sie co z czym,niby mam PDFa z manualnem do IV ale tam jakos dziwnie jest opisana pucha z elektroniką,z drugiej strony to w książce nie ma opisanego problemu z ciagle włączonym wentylatorem nawet po odłączeniu od czujnika.Dzisaj latałem ją bez wentylatora i było normalnie.

              Comment

              Working...
              X