Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

brak światła mijania

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• brak światła mijania

Witam. Niedawno kupiłem honde civic 1.3 i zauważyłem że lewe światło świeci tylko jakby było na pozycyjnych mimo że włączyłem mijania i długie też nie działają... wiec kupiłem nową żarówke i jak włączam mijania to znów świeci tylko jako pozycyjne ale za to długie teraz działają... Co to może być?? to może być troche głupi post ale jestem dopiero początkującym kierowcą i nie znam się za bardzo. Prosze o odpowiedzi. Pozdrawiam

Radzę się kolego najpierw z regulaminem zapoznać, a dopiero później pytania zadawać

Comment

Dokładnie tak. Napraw swój błąd.

Co do przyczyn to może to być (jeśli żarówka jest ok):
      1. Spalony bezpiecznik
      2. Spalona kostka
      3. Przerwana wiązka
      4. Uszkodzony przełącznik zespolony
      5. Brak przewodności w kostce np. zabrudzenia

Na początek sprawdź te rzeczy.
      Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA

TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

Comment

Jeżeli to jest tylko w jednym reflektorze to słaby styk masy lub słabe styki na kostce.

Comment

podłącz miernik i sprawdź napiecie na kostce jeżeli nie ma napięcia na kostce spróbuj ją wyczyścic i sprawdzic jeszcze raz jeżeli to nie pomoże to wypnij kable z kostki tylko wcześniej zapisz które gdzie były po czym sprawdź czy jest napięcie na kablach jeżeli jest to najprostszy sposób to podłączyc żarówke na krótko bez kostki i puźniej rozejżec sie za kostką

Comment

sprawdź przekaźniki od świateł w puszczce bezpieczników pod maską

Comment

Patrzcie na daty......temat jest sprzed roku-pewnie problem już dawno rozwiązany.