Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic IX LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic IX LPG

    Sprzedam mojego Civica 1.8 2013r, jestem drugim właścicielem, samochód krajowy bezwypadkowy ,garażowany, obecnie przebieg 147k, wersja silnika z poprawionymi tłokami .
    - wersja executive
    - jasna tapicerka

    Po zakupie w 2021 :
    - założona instalacja gazowa KME w Silesia Cars za kwotę prawie 4k
    - wykonana profesjonalna konserwacja podwozia wraz z piaskowaniem itd posiadam około 120 zdjęć z etapu prac , wykonane w BratCars ruda ślaska
    - zakup pokrowców na fotele

    Samochód kupiony przy przebiegu około 80k i do tej wartości serwisowany w ASO Honda KEMAG ,
    u mnie na bieżąco serwisowany w Warsztat Honda w Chorzowie ,
    Za mojej kadencji
    -olej Amsoil Signature Series - co rok
    -filtry co rok
    -płyn chłodniczy OE
    -płyn hamulcowy ATE
    -serwis klimy co rok
    -wymiana tarcze+klocki P+T TRW
    -wymiana elektrozamka klapy tył OE
    -wymiana szyby czołowej OE w ASO [kamień na DTS]

    -koła zimowe alu 15 ,opony Kleber Krisalp HP3 2024
    -koła letnie alu 16 OE ,opony Bridgestone Turanza 6 225/45R17 94 Y XL, FR
    -dwa komplety dywaników lato plus zima rezawplast, mata bagażnika rezawplast


    Minusy
    - maska do malowania - kamyki ...
    - ogólnie lakier jak w 12 letnim japończyku

    Przegląd do 02.2026
    OC do 11.2025

    Cena 45K - samochód dostępny do 4tygodni.3.jpg1.jpg7.jpg10.jpg2.jpg

  • #2
    Jaki executive...
    Gdzie xenon i panorama, czarne szyby, elektryczne fotele itd są?
    Szara tapicerka materiałowa była w sporcie plus z opcji navi.

    Comment


    • #3
      Opis z generatora opisów , dokumenty z samochodu mam w domu także wybacz. Temat do zamknięcia a najlepiej do usunięcia , samochód zarezerwowany.

      Dziękuje

      Comment


      • #4
        To sam nie wiesz jaką wersją jeździsz?
        Bo sprzedawać exe, a sporta to jednak wielka różnica dla kogoś zainteresowanego. Dlatego zwróciłem uwagę.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
          To sam nie wiesz jaką wersją jeździsz?
          Bo sprzedawać exe, a sporta to jednak wielka różnica dla kogoś zainteresowanego. Dlatego zwróciłem uwagę.
          Nigdy nie interesowałem się co to za wersja bardziej interesowało mnie wyposażenie ,dla mnie samochód w tej wersji był / jest ok.

          Osoba potencjalnie zainteresowana również nie patrzy na wersję a stan i wyposażenie. Ale wiem ,że w opisie był błąd.

          Pozdrawiam

          Comment


          • #6
            "Osoba potencjalnie zainteresowana również nie patrzy na wersję a stan i wyposażenie."

            To jest Twój punkt widzenia, bo np bardzo ciężko sprzedać comforta... Mi zależało na xenonie więc w grę wchodził tylko lifestyle / exe, przebieg do 60 tysięcy, pierwszy właściciel, stan podłogi itd.

            Comment


            • #7
              P. S
              Wyposażenie jest zależne właśnie od wersji a piszesz że nie patrzy na wersję ale na wyposażenie już tak, przeczysz sam sobie.

              Nigdy nie kupiłbym bym też auta po konserwacji, bo to różnie są wykonane i zastanawiał bym się jak podłoga wyglądała wcześniej i co wyjdzie po 2/3 latach.

              Więc jak widzisz każdy ma swój punkt widzenia i potrzeby /predyspozycje.

              Comment


              • #8
                Panie drogi mam , nie masz co robić w życiu prywatnym z czasem że szukasz bolca z takimi postami ? Lepiej się z tym czujesz czy co.

                Powiedziałem pomyłka z mojej strony , co mam napisać , z dużej litery PRZEPRASZAM, żeby nie urazić twoje punktu widzenia na motoryzacyjny świat..

                I czytaj ze zrozumieniem , ''Osoba potencjalnie zainteresowana również nie patrzy na wersję a stan i wyposażenie." czytaj osoba zainteresowana tym konkretnym pojazdem , kolega z jednej pracy zarezerwował dla kogoś w rodzinie.

                Zrobiłem błąd ,że wrzuciłem tu ogłoszenie... za stary jestem i zbyt mocno cenie swój czas ,żeby tracić czas na takie akcje.

                edit
                'Nigdy nie kupiłbym bym też auta po konserwacji, bo to różnie są wykonane i zastanawiał bym się jak podłoga wyglądała wcześniej '

                A gdybyś choć minimum tego pitolenia poświecił na czytanie ze zrozumieniem i pomyślał ,to na FB podanej przez mnie firmy w ogłoszeniu ,znalazł byś właśnie zdjęcia jak wyglądał samochód przed konserwacją no i mam zdjęcia z całego procesu.
                Last edited by Szatax; 18-02-2025, 19:43.

                Comment


                • #9
                  Naprawdę się ciesze że masz zdjęcia, a nie mogę napisać swojego zdania i mieć swojego punktu widzenia? Chyba mogę jednak , napisałeś na forum publicznym więc licz się z komentarzami tym bardziej że wprowadzasz ludzi w błąd i nie musisz w kółko przepraszać za pomyłkę bo nie tego oczekiwałem, było to zwykle ZWRÓCENIE UWAGI NA BŁĄD. .

                  Na Twoje problemy z zaakceptowaniem krytyki /zwrócenia uwagi to już nic nie poradzę.

                  Ja za to jestem za stary na używanie fb

                  Comment


                  • #10
                    Dobra, kończymy, każdy wie o chodzi, był błąd w opisie wersji, Slepak słusznie zwrócił uwagę. Autor ogłoszenia, proszę napisać, w późniejszym czasie, czy auto się sprzedało, wówczas ogłoszenie zostanie zamknięte.
                    Moja łódka Civic..
                    Mój "klekocik" Ceed..
                    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                    Coś na temat olejów..

                    Comment


                    • #11
                      To ja też pozwolę wtrącić, skoro już wymieniacie uprzejmości - ile ja nerwów straciłem szukając IX-a, bo każdy "Mirek handlarz" jak sprzedaje Civika to zawsze jest EXECUTIVE!!1 A potem człowiek ogląda zdjęcia i wychodzi "golas" na lampce H7, klima jednostrefowa i bez grzanych stołków.
                      Bez przytyków @Szatax, ale mimo dobrego wyposażenia bazowego civików wydaje mi się, że dużo ludzi zwraca uwagę na wyposażenie, chyba że to pierwsze auto w życiu. Potem przy każdej przesiadce człowiek już wie, bez czego nie wyobraża sobie jeździć swoim własnym autem.
                      Powodzenia w sprzedaży

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
                        P. S
                        Wyposażenie jest zależne właśnie od wersji a piszesz że nie patrzy na wersję ale na wyposażenie już tak, przeczysz sam sobie.

                        Nigdy nie kupiłbym bym też auta po konserwacji, bo to różnie są wykonane i zastanawiał bym się jak podłoga wyglądała wcześniej i co wyjdzie po 2/3 latach.

                        Więc jak widzisz każdy ma swój punkt widzenia i potrzeby /predyspozycje.
                        Trochę przesadzileś,robiłem zabezpieczenie w 2 autach.
                        Wolałbys kupić je bez konserwacji już z nalotem rudej po 3 -5 latach?
                        Nie ufasz nikomu?

                        Comment


                        • #13
                          Zamieszczone przez zyga502 Zobacz posta
                          Trochę przesadzileś,robiłem zabezpieczenie w 2 autach.
                          Wolałbys kupić je bez konserwacji już z nalotem rudej po 3 -5 latach?
                          Nie ufasz nikomu?
                          Odstawiając na chwilę na bok przypadek auta sprzedawanego przez Szatax-a: ja mam podobne zdanie jak slepak.
                          Piszesz, że robiłeś konserwę w swoich autach i super, tylko weź pod uwagę, że niekoniecznie jesteś reprezentatywnym przypadkiem.
                          Wiadomo jakie są Hondy: znakomite technicznie, ewidentnych wpadek inżynierskich jest niewiele na tle innych marek i są dobrze znane.
                          Dobrze znana jest także ich pięta achillesowa - rdza. Jeśli kupujesz Hondę to wiesz, że trzeba to sprawdzić bardzo wnikliwie. Nawet jeśli ktoś nie "siedzi w Hondach" to pewnie słyszał/czytał o tym problemie.
                          Jak zobaczy rudą to ucieknie albo zacznie ostro negocjować cenę. Wiedzą o tym handlarze i wiedzą osoby prywatne sprzedające auto. Wielu rozwiązuje temat "konserwując" auto jak najniższym kosztem, czyli babrając podwozie tanim środkiem. Same plusy - zakrywa się rudą, dodatkowo uspokajając potencjalnego klienta że tutaj hondowski problem został rozwiązany. Często nie ma dokumentacji i zdjęć przed konserwacją ("zaginęły") a sam proces robił zaprzyjaźniony warszat... Co pod konserwą się dzieje wyjdzie raczej prędzej niż później. Szkoda, że już po zakupie.

                          Konserwacja auta to rzemiosło. Można zrobić dobrze (=drogo), można spieprzyć.
                          Kupujesz auto zabezpieczone i nie wiesz, czy robił to ktoś dla siebie, na lata, robił to w dobrej wierze ale dał do roboty partaczowi czy może po prostu ktoś zasmarował bitumem rudą żeby nie było widać zniszczeń.
                          Dlatego jak jest solidna dokumentacja to duży plus, jak ktoś kręci - lepiej odpuścić.

                          Ogólnie rynek jest jaki jest, człowiek człowiekowi wilkiem i wciska najgorsze ulepy.
                          I chyba najlepiej poszukać auta niezabezpieczonego, w dobrej kondycji i samemu dać polecanemu, sprawdzonemu warsztatowi, nie żałując pieniędzy. Pańskie oko konia tuczy.
                          Albo olać i jezdzić bez zabezpieczenia, jeśli auto ma być na krótszy czas.

                          Ponownie zaznaczam: to co napisałem nie odnoszę do tej konkretnej Hondy z tematu.
                          Last edited by Pete; 19-02-2025, 23:23.

                          Comment


                          • #14
                            Pomijając główny watek , Bratcars to zakład pro, cena odstrasza ale robota zrobiona profesjonalnie.
                            Po wstępnych oględzinach , jak sie zdecydujesz to : fotografowanie całości , demontaż elementów włącznie z osłonami i wydechem , znowu foto, mycie, piaskowanie ,znowu foto , następnie dwuetapowa konserwacja.

                            Robiłem u nich kilka samochodów , i najstarszy ford po 4 latach miał poprawkę konserwacji w jednym miejscu za przysłowiową flaszkę. Honda przechodzi u nich rewizje bez poprawek co rok.

                            Wracając do wątku, jak sie civic nie sprzeda znajomemu to zostawię u dilera w rozliczeniu. Polski salon ,bez wypadek . Jedyna szkoda to szyba czołowa wymieniana w ASO .

                            Comment


                            • #15
                              Znajomy odpadł z chęcią zakupu \
                              UP ceny 41500 - cena dla forumowiczów ,bez zimowek coś tam do obniżenia.

                              Comment

                              Working...
                              X