Mam do sprzedania swap, tj. kompletny silnik Hondy D16W4 (126KM (93kW), 144Nm) będący bliźniaczym silnikiem do D16Y8. Był montowany w 5 drzwiowych Civicach w Wielkiej Brytanii. Idealny do znacznej poprawy dynamiki silników 1,4 i 1,6 lub innych bez VTECa.
Silnik jest doinwestowany i przez półtora roku używałem go w Civicu EJ9 (polift). Wymontowałem go 8 miesięcy temu z samochodu bo wymieniłem na B18C4 w drodze do K24 (-:. Posiada wszystkie elementy potrzebne do zamontowania go w Civicach EJ lub EK, w których pracował jakikolwiek silnik serii D, w tym przerobiony ECU P28. Przejechałem z tym silnikiem około 12 tyś km.
Silnik posiada przebieg około 220 tyś km, ale ma wymieniony rozrząd przy okazji wymiany uszczelniacza wału od strony rozrządu 5.600 km przebiegu temu.
Cena 2.200 zł obejmuje:
Blok z głowicą, pompą wody, alternatorem, kolektorem dolotowym i wydechowym, układem wtryskowym, stożkowym filtrem powietrza
Skrzynia biegów (z długim finalnym biegiem, aby wygodniej jeździć na trasie) – pracuje idealnie
Sprzęgło – pracuje idealnie
Podobno lekkie koło zamachowe – tak twierdził poprzedni właściciel, ale nie miałem potrzeby i okazji sprawdzić.
ECU P28
Łapa tylna silnika z EJ (może się przydać przy wkładaniu do innej karoserii niż EK lub EJ)
Mogę dorzucić w cenie półosie jeżeli komuś się przydadzą oraz lewarki łączące drążek ze skrzynią biegów.
Silnik pracuje równo, nie kopci i brał około 1l oleju na 5.000 km (być może to częściowo efekt uszczelniacza wału, o której poniżej)
Do zrobienia: za kilka tysięcy kilometrów wymiana uszczelniacza wału od strony skrzyni biegów, gdyż już się poci. Przy swapie wymiana będzie łatwa i szybka do wykonania.
Silnik wyjęty już z samochodu (gdyż musiałem zrobić miejsce na serię B), zapakowany na palecie i gotowy do transportu.
Mogę polecić warsztat, w którym można zrobić sprawnie i bardzo dobrze swap, ale niestety nie tanio.
Do obejrzenia w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą. Zainteresowanych zapraszam na priva.
IMG_3255.jpg
IMG_3254.jpg
IMG_3256.jpg
IMG_3257.jpg
IMG_3259.jpg
Silnik jest doinwestowany i przez półtora roku używałem go w Civicu EJ9 (polift). Wymontowałem go 8 miesięcy temu z samochodu bo wymieniłem na B18C4 w drodze do K24 (-:. Posiada wszystkie elementy potrzebne do zamontowania go w Civicach EJ lub EK, w których pracował jakikolwiek silnik serii D, w tym przerobiony ECU P28. Przejechałem z tym silnikiem około 12 tyś km.
Silnik posiada przebieg około 220 tyś km, ale ma wymieniony rozrząd przy okazji wymiany uszczelniacza wału od strony rozrządu 5.600 km przebiegu temu.
Cena 2.200 zł obejmuje:
Blok z głowicą, pompą wody, alternatorem, kolektorem dolotowym i wydechowym, układem wtryskowym, stożkowym filtrem powietrza
Skrzynia biegów (z długim finalnym biegiem, aby wygodniej jeździć na trasie) – pracuje idealnie
Sprzęgło – pracuje idealnie
Podobno lekkie koło zamachowe – tak twierdził poprzedni właściciel, ale nie miałem potrzeby i okazji sprawdzić.
ECU P28
Łapa tylna silnika z EJ (może się przydać przy wkładaniu do innej karoserii niż EK lub EJ)
Mogę dorzucić w cenie półosie jeżeli komuś się przydadzą oraz lewarki łączące drążek ze skrzynią biegów.
Silnik pracuje równo, nie kopci i brał około 1l oleju na 5.000 km (być może to częściowo efekt uszczelniacza wału, o której poniżej)
Do zrobienia: za kilka tysięcy kilometrów wymiana uszczelniacza wału od strony skrzyni biegów, gdyż już się poci. Przy swapie wymiana będzie łatwa i szybka do wykonania.
Silnik wyjęty już z samochodu (gdyż musiałem zrobić miejsce na serię B), zapakowany na palecie i gotowy do transportu.
Mogę polecić warsztat, w którym można zrobić sprawnie i bardzo dobrze swap, ale niestety nie tanio.
Do obejrzenia w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą. Zainteresowanych zapraszam na priva.
IMG_3255.jpg
IMG_3254.jpg
IMG_3256.jpg
IMG_3257.jpg
IMG_3259.jpg
Comment