Witam,
Mam taki problem:
Z silnika słychać stukanie w zakresie do ok 2200 obrotów. Im wyższe tym częstotliwość jest wyższa po czym powyżej tego zakresu znika. Dźwięk słychać tak samo na jałowym jak przy obciążeniu. W dwóch ASO powiedzieli, że nie wiedzą i jak coś to mogą wyjąć i rozebrać silnik. Może ktoś miał podobny problem i znalazł przyczynę? Może warto najpierw sprawdzić osprzęt? Będę wdzięczny za rady i pomysły. Załączam filmik. Pod koniec kiepsko słychać z kabiny ale idzie usłyszeć zmianę dźwięku przy ok 2 tyś obrotów.
P.S Widziałem podobny post dotyczący 1.4 ale nie mogę zlokalizować kostki od zaworu oczyszczania EVAP, żeby sprawdzić czy to to samo. Będę wdzięczny za instrukcję serwisową jeśli ktoś ma.
Mam taki problem:
Z silnika słychać stukanie w zakresie do ok 2200 obrotów. Im wyższe tym częstotliwość jest wyższa po czym powyżej tego zakresu znika. Dźwięk słychać tak samo na jałowym jak przy obciążeniu. W dwóch ASO powiedzieli, że nie wiedzą i jak coś to mogą wyjąć i rozebrać silnik. Może ktoś miał podobny problem i znalazł przyczynę? Może warto najpierw sprawdzić osprzęt? Będę wdzięczny za rady i pomysły. Załączam filmik. Pod koniec kiepsko słychać z kabiny ale idzie usłyszeć zmianę dźwięku przy ok 2 tyś obrotów.
P.S Widziałem podobny post dotyczący 1.4 ale nie mogę zlokalizować kostki od zaworu oczyszczania EVAP, żeby sprawdzić czy to to samo. Będę wdzięczny za instrukcję serwisową jeśli ktoś ma.
Comment