Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Siłownik sprzęgła

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Siłownik sprzęgła

    OEM 46930-S5B-A02
    Siłownik sprzęgła padł przy przebiegu około 112 000 km.
    Znaleźć ciężko, cena na ten moment około 100$ na eBay.
    Polskie hurtownie wołają 839 zł !!! WTF

    Czy to w ogóle normalne żeby już padł? W poprzednim egzemplarzu ani z łożyskiem skrzyni ani z tym siłownikiem nic się nie działo. Do tego łożysko w kole LP. Ki diabeł mi się trafił ?
    Honda Hybrid 3,4L/100km
    sigpic
    https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

  • #2
    może się to zdarzyć. Tylko po co wymieniać cały siłownik sprzęgła? on jest na pewno dobry, tylko gumki masz do wymiany.
    Widziałeś temat o którym pisałem:
    Nie można włączyć 1 biegu

    stawiałem że to pompa, po wymianie pompy okazałe się że jest bz. czyli nie pompa.
    Wziąłem się za siłownik sprzęgła, a że kosztował majątek to kupiłem uszczelki za 20zł. I wszystko hula idealnie!
    Nie ma sensu kupować wysprzęglika, kup same gumki - tzw zestaw naprawczy.
    Z nałożeniem ich miałem nieco problemy bo się okazały cholernie ciasne w stos do tych co sie zużyły, ale w końcu nałożyłem bez ich uszkodzenia.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Kup zestaw naprawczy wysprzęglika od Civica EP1 (D14Z6). Generalnie wysprzęglik jest taki sam w silniku LDA1, tylko ta część mocująca jest inna.
      Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
      Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

      Comment

      Working...
      X