Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic VIII sedan 2008 Hybrid spadła wydajność akumulatorów

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda Civic VIII sedan 2008 Hybrid spadła wydajność akumulatorów

    Witam
    Czy ktoś ma informacje na temat akumulatorów wysoprądowych (pojemnośc, wymiary) w Honi jak z tytułu??
    Moje ogniwa są na poziomie 14% wydajności i coraz częściej pojawia się IMA.
    Może już ktoś wymieniał takie ogniwa??

    2017-08-19 20.48.23.jpg
    2017-08-19 21.08.09.jpg
    2017-08-19 21.14.24.jpg
    2017-08-19 21.20.11.jpg

  • #2
    Jak sprawdziłeś, że wydajność jest na poziomie 15%? Jak dla mnie to masz niecałe 16v na parze, czyli razem około 170v. Normalny zakres pracy dla tej hondy to 158-185v. Najlepiej odczytać kody błędów imy, napisac na support hybridautomative, i czekać aż odpiszą. Prowadzą tam serwis, więc będą wiedzieli czy ogniwo padnięte (z opisu wynika, że tak) czy ładowanie bądz regeneracja coś da.

    W Polsce naprawa w tym sedanie raczkuje jeszcze, 5k naprawa wszystkich na zamiennikach, 3-4k wymiana uszkodzonych celi, prowadzą to dwie różne firmy, nie wiadomo która metoda jest słuszna...

    Comment


    • #3
      W "pałce" jest 6 ogniw po 1,2v = 7,2v x2 14,4 v na parę.
      W całym akumulatorze jest 11 par co razem daje 158,4 v i taki jest prąd znamionowy tych akumulatorów.

      Wydajność akumulatora sprawdziłem na komputerze serwisowym, niestety zdjęcia nie nadają się do załączenia.
      Na hybridautomotive.com najbardziej mi się podoba deska z oprawkami na żarówkę i miernikiem za 55$

      Comment


      • #4
        Ale ja nie mowie o kupowaniu tam czekokolwiek tylko napisaniu do nich. Wiadomo ceny są amerykańskie. Ważne jest jakimi błędami sypie system. Często ci się kalibruje bateria podczas jazdy? (Spada do 2 kresek i ładuje)

        Comment


        • #5
          Przepraszam, że w starym wątku ale tu znalazłem to co dzieje się u mnie "(Spada do 2 kresek i ładuje) ". Jestem po wymianie baterii po regeneracji czyli teoretycznie bateria sprawna ale zachowuje się dziwnie każdorazowo po dłuższym postoju (kilka godzin) po odpaleniu i przejechaniu niewielkiego dystansu wyraźnie czuć, że samochód muli i za chwilę zaczynają uciekać kreseczki naładowania baterii. Wskaźnik spada do dwóch kresek później długo się nie może odbić jak jadę względnie ze stała prędkością to w ogóle się nie ładuje. Żeby podnieść szybciej ładowanie muszę przestawić skrzynię na S i wtedy zaczyna ładować, ale tez nie do końca podniesie się o dwie kreski i znów nic się nie dziej dopiero wychamowanie powoduje że kreseczki naładowania szybko się podnoszą i pokazują poziom 7 lub 8 kresek. Jest to już druga bateria i na samochodzie zachowuje się tak samo.

          Comment


          • #6
            Efekt regeneracji nieskuteczny.
            moim zdaniem
            Niestety aktualnie skuteczna jest tylko wymiana całego akumulatora.
            Ja robię sobie taką regenerację ( w miarę możliwości) raz na miesiąc w domu.
            i miej więcej na tyle to wystarcza.

            Nie dajcie się nabrać na regenerację akumulatorów. One już sraciły swoją pojemność.

            Comment


            • #7
              ale przy regeneracji miały być wymienione wszystkie ogniwa

              Comment


              • #8
                Z mojej wiedzy aktualnie mamy albo ogniwa "po użytkowe" albo jakieś dziwne "chińczyki".
                Obie wersje niestety są do .......

                Comment


                • #9
                  no to jednym słowem do d.

                  Comment


                  • #10
                    Jest jakiś większy problem. Bateria dobrze jest ładowana w pozycji S skrzyni biegów, natomiast w pozycji D nie ma ładowania, albo jest za słabe, że nie potrafi podnieść wyładowanej do dwóch kresek baterii. Po przełączeniu na S znów można naładować.

                    Comment

                    Working...
                    X