Witam wszystkich, zobaczcie jak moja hondzina krwawi ,doslownie ,ludzie z Hondy UK mowia ze nie widzieli czegos takiego,porobili zdjecia nakrecili filmik i w poniedzialek wysylaja to do Honda head office i powiem wam ze nie moge sie doczekac decyzji.Gwarancja 3-letnia skonczyla sie dokladnie rok temu autko ma nabiegane 38,800 MIL/ 62,000 KM a mimo wszystko nie odprawiono mnie z kwitkiem, wiec jest szansa ze Honda wezmie na siebie koszta wymiany glowicy,zobaczymy? PozdrawiamIMG_20190510_164458.jpgIMG_20190510_164503.jpgIMG_20190510_165112.jpgIMG_20190510_131910.jpgIMG_20190510_165244.jpgIMG_20190510_165149.jpg
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Krwawiący diesel 1.6 i-DTEC
Collapse
X
-
Nie bardzo widać (bynajmniej ja nie widzę) w czym jest problem? Myłeś ten silnik? mówisz tym miejscu pod numerem "15" ? Szkoda że nie zdjąłeś wygłuszenia silnika - to plastikowe na pokrywie zaworów z napisem "Honda". wygląda jak by stamtąd coś ciekło.Kierownik Działu Diesla
-
a powyżej (środkowej "5-ki") zabrudzenie przy pokrywie zaworów, nie jest tak że stamtąd ścieka i gromadzi się w tym zakamarku co widać?
Na wysokości bagnetu oleju idąc w prawo... masz widoczne 2 śruby pokrywy zaworów (tej czarnej) widzę że 1-wsza śruba nosi ślady odkręcania. Coś było robione? Olej może spływać z nieszczelności uszczelki i spływać w dół i gromadzić się w tym zakamarku powyżej nr "15". Pęknięcia nie widać na oko.
Nie można wykluczyć że ktoś wyjmował bagnet i mu tam skapło?
((Fakt jest taki że któryś raz mam do czynienia z taką sytuacją że olej zbiera się w zakamarkach profilu odlewu bez wyraźnego miejsca wycieku. Spotkałem to w co najmniej 2 Hyundayach i30 1,6 GDi (2015r) zastanawiam się czy już tak doszli do granic odchudzania silnika z materiału do odlewu że cieknie przez ścianki i faktycznie jest mikro pęknięcie? Generalnie to samo zgłosiłem w ASO Hyundaya stwierdzili (na gwarancji) że wymienią uszczelkę, wymienili i dalej cieknie! na razie co jakiś czas wycieram (a gwarancja się już skończyła). Nie mam pojęcia co jest grane, na razie obserwuję wycieram i czekam co będzie dalej)).Last edited by rambo7; 13-05-2019, 08:00.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Może filmik rozwiąże sprawę skąd cieknie bo ja tez paczam paczałkami i nic4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip
If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
Its better to have it and not need it, then need it and not have it.
Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ
Comment
-
Jutro a raczej dziś wrzucę video. Na uszczelniaczach wszystko jest OK. Dalej czekam na odzew z ASO.
A więc silnik wyczyściłem dokładnie płynem do czyszczenia tarcz hamulcowych, odpaliłem i tak to wygląd po około 2 min. PS śruby na pokrywie zaworów nie były ruszane auto mam praktycznie od nowości i nic nie było tam ruszane.Last edited by rambo7; 15-05-2019, 18:17.
Comment
-
Masz głowicę z wadą materiałową i tyle.. Szkoda, że nie wykryli tego podczas kontroli jakości na etapie poprodukcyjnym... chyba, że te mikropęknięcia powstały potem.. ale to znaczy, że też coś musiało być tego przyczyną..
Comment
-
Chce dodac wideo ale cos nie wchodzi? Nie wiem co jest grane? Jeszcze mozna znalezc to na stronach HondyScreenshot_20190515_125933_com.android.chrome.jpg
Last edited by rambo7; 15-05-2019, 18:19.
Comment
-
hymm no na początku filmu jest kropka na końcu filmu jest większa kropka oleju. Fatalnie, jak mówiłem technologia odchudzania do granic możliwości powoduje że takie mikro pęknięcia się pojawiają w niektórych egzemplarzach. Ciekawe ile by silnik był cięższy i ile by kosztowało dodać nieco więcej tego duraluminium w profile pod napisami "RZO-2 15 5 5". Te wnęki to niby co to jest... fantazja projektanta?
Zanim pójdziesz do ASO skontaktuj się z Honda Polska. Zrób filmy i poślij foto z rzeczowym opisem. (tak z głupa) Zapytaj ich do którego ASO się udać, jak by mieli Ci radzić ?. Ciekawe co powiedzą.
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
napisałem w tej sprawie do kolegi Muńka i dostałem taką odpowiedź, pozwalam sobie zamieścić część wypowiedzi dot. sytuacji.
Cytuję emaila:
Zamieszczone przez Muminek1980(...) auta juz nie mam niestety pozbylem sie (uspokajam poszlo na part exchange do dilera Peugeota) ale Honda UK podeszla bardzo powaznie do tematu,przyznali sie ze jest to wada fabryczna i zaproponowali naprawe gdzie wszystkie czesci miala Honda dac od siebie (koszt okolo 5.500 funtow) ja mialem pokryc sama naprawe( koszt okolo 1.500 funtow) powtarzam ze auto bylo juz po gwarancji wiec nie bylo to zle rozwiazanie,ale myslalem juz wczesniej o zmianie auta wiec oddalem w rozliczenie zeby nikogo nie wsadzic na mine,teraz mam Peugeota 308 SW GT 2.0 BlueHDI 180 konnego z 8 stopniowym automatem,swietne auto ale wroce jeszcze do HONDY oczywiscie w manualu.PozdrawiamKierownik Działu Diesla
Comment
-
Prośba a czy jest jeszcze jakiś kontakt z kolegą? Mam problem z głowicą, tez jest po gwarancji a jest to wada fabryczna auta. 1.6 Abnormal Noise From The Cylinder Head (1) (1).pdf
Comment
Comment