Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pocenie/wyciek oleju N22A 2,2 diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pocenie/wyciek oleju N22A 2,2 diesel

    Może ktoś będzie wiedział od czego może być tutaj wyciek oleju silnik to 2.2 diesel

    WP_20160411_003.jpgWP_20160411_004.jpg

  • #2
    bardzo szczegółowo to zrobiłeś, trudno się zorientować która to część silnika?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Prawa strona pod plastikową osłoną.

      Comment


      • #4
        jesteś baaaaardzo oszczędny w podpowiedziach.
        Zamieszczone przez Sk8ter Zobacz posta
        Prawa strona
        stojąc naprzeciw silnika to po >> prawej ręce? - to jest Lewa strona samochodu? czy po prawej czyli >> Lewej ręce, stoją naprzeciw maski?
        jasnowidzów tu nie ma dlatego nie ma odpowiedzi , żebyśmy mogli pomóc, to najpierw Ty musisz nam pomóc.
        Pokazałem Ci prawą stronę silnika.
        Czerwone strzałki pokazują przyjrzyj się dokładnie - miejscami wystający zastygnięty klej - cała ta boczna pokrywa jest klejona, bywa że ona puszcza olej, ale puszczanie jest delikatne tak jak to widać na twoim foto - jest to bardziej zapocenie a nie wyciek. Jeśli cieknie - to zazwyczaj kończy się rozebraniem wszystkich tych elementów obudowy rozrządu uszczelnienie i złożenie.
        Bardzo mały fragment sfotografowałeś więc potencjalne wycieki to czerwony strzałki - klejona pokrywa rozrządu.
        Różowa strzałka klejona pokrywa klawiatury zaworowej.
        Załączone pliki
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Ha kurcze nie bardzo się znam i stąd takie odpowiedzi jeśli chodzi o stronę to dokładnie przeciwna niż pasek klimatyzacji itd. może to powie więcej, dodatkowo poci z jakiegoś odprowadzenia chyba oleju mniej więcej w środkowej części silnika też po przeciwnej stronie niż pasek klinowy.

          Comment


          • #6
            czyli gdzieś tu, jak na foto pokazane strzałką? czy masz ślady na podłodze? czy zaglądałeś od spodu z pozycji kanału? czy cieknie po ściankach do samej miski? podjedź do kogoś by to obejrzał np. na stacje diagnostyczną.
            Załączone pliki
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Teraz dopiero widzę, że to okolica aparatu zapłonowego plus minus. Na ziemi śladów nie ma. Problem w tym, że auto kwitło w komisie z pół roku i podejrzewam, że uszczelnienia poparciały.
              Podjadę po prostu do hondy bo jak z motocyklem mam teorię wyższości oryginalnych uszczelnień.

              Comment


              • #8
                W dieslu nie ma aparatu zapłonowego. W N22 zapłon zachodzi po przez wysokie sprężanie (samoczynnie).

                Comment


                • #9
                  upakowane tam jest sporo, tak że spokojnie od stania w komisie czy garażu uszczelnienia nie parcieją . Generalnie uszczelnienia w Civic trzymają duzo dłużej niż w innych markach. Z tego co widać to nie wyciek a zaciek i czasem nie warto grzebać dla minimalnie zapoconego miejsca.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #10
                    No auto ma 76k tylko, co prawda jest z 2007 roku. Dlatego pisałem o parciejących uszczelnieniach ze starości po prostu. Cały czas się zastanawiam czy auto ma ten przebieg bo nie dawno go kupiłem.

                    Comment


                    • #11
                      nie znam Hondy co by miała 76tys przebiegu z 2007 roku w dodatku diesel. Tu na forum są forumowicze co mają 96tys w rocznikach 2013. W Hondach uszczelki parcieją owszem po 25 latach. Tak że jeśli z komisu to możesz lekko liczyć 376tys lub optymistycznie 276tys przebiegu ale żadna Honda przy 290tys nie cieknie.
                      Auto jeździ wiec spoko bo to dobry motor nawet 780tys wytrzyma tak że daruj wiarę w ten przebieg .
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Witam, odgrzewam kotleta, również mam wyciek oleju w CR-V III 2.2 , raz był wymieniany prawy uszczelniacz półosi, a teraz osłonę zrzuciłem i olej wisiał nawet na przekladni do wału????
                        Trochę ciężko zlokalizować wyciek bo w miejscu w które podejrzewam jest dolot do turbiny (aluminiowy), przetarłem na sucho i odtłuściłem, poczekam i zobaczę z czego leci, ale może jakaś poradę bym jeszcze od Was uzyskał było by miło ????
                        Na zdjęciach po przetarciu już, przebieg około 230.000 ������
                        C471EE13-7ED8-4FF4-B5EB-5066D3A64853.jpg79CB6A6C-1669-43E1-8646-792B91D6E01A.jpg057594CA-CF45-44D2-B8B7-50DD95E15127.jpg
                        Last edited by Mechanik_10; 05-07-2023, 12:52.

                        Comment


                        • #13
                          Okazuje się jest to wyciek z skrzyni biegów, wymienione uszczelniacze + dwu masa i dalej cieknie od prawej strony

                          Comment


                          • #14

                            Comment

                            Working...
                            X