Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Słabe ogrzewanie w 2.2 I-ctdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Słabe ogrzewanie w 2.2 I-ctdi

    Witam jak w temacie w moim Civic ogrzewanie jest bardzo słabe gdy temp oscyluje około 0.
    Silnik sprawdzony pod kątem błędów itd i wszystko jest ok
    Płyn chłodniczy sprawdzony stan między min a mak nie ubywa
    Układ chłodzenia odpowietrzony jedynym odpowietrznikiem który znalazłem na sztywnym cienkim wężyku który wchodzi w blok silnika od razu pokazał się płyn
    Temperatura otwarcia termostatu sprawdzona silnik trzyma temp pracy około 77 stopni cały czas
    bezpieczniki od PTC sprawdzone i wszystkie były ok.
    Nie mam już pomysłu czego szukać.
    Jednego co nie sprawdziłem ponieważ nie wiem jak się dostać to zawór min max przy nagrzewnicy i nagrzewnica elektryczna czy działa może ona jest uszkodzona a układ grzewczy z płynu nie jest na tyle skuteczny aby nagrzać i dla tego taki problem, dla porównania mam mastera w którym termostat otwiera się tez przy 77 stopni i tam można się spocić. Czy ktoś ma jakieś wskazówki co sprawdzić i gdzie aby było lepiej??

    Zaczynamy od przywitania pkt 2 Regulaminu a potem pkt 3 wyszukiwarka i mamy kilka tematów na temat ogrzewania.
    Last edited by rambo7; 30-04-2017, 21:58. Powód: Regulamin

  • #2
    Sporo było już napisane, już raz wypisywałem istniejące tematy: Spadek temperatury podczas jazdy. Diesel 2,2
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
      Sporo było już napisane, już raz wypisywałem istniejące tematy: Spadek temperatury podczas jazdy. Diesel 2,2
      Kolego przypadek który mam różni się troche od tego co jest opisane Ja wszystkie tryby pracy klimy i parametrów silnika sprawdziłem tylko pytanie czy ten typ tak ma że z kratek przy rozgrzanym silniku leci letnie powietrze czy ja mam coś nie tak. Może ktoś wie co jeszcze sprawdzić ?

      Comment


      • #4
        przy rozgrzanym silniku musi lecieć ciepłe/gorące. Jeśli jest letnie, to fizycznie pomacaj dłonią węża wejściowego do nagrzewnicy, powinien być letni - skoro leci letnie.
        Jeśli będzie gorący no to co z nagrzewnicą? zatkana?
        Jeśli będzie wąz letni no to cofaj się w układzie do miejsca gdzie będzie gorący układ.
        Nie ma siły, jeśli silnik jest rozgrzany to gdzieś w układzie jakiś odcinek gorący że nie dotkniesz być musi.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment

        Working...
        X