Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problem z odpalaniem 2.0iTD cofające sie paliwo??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem z odpalaniem 2.0iTD cofające sie paliwo??

    Witam
    Mam problem z odpaleniem mojej hani (Civic 2.0iTD Aerodeck 1998r)
    Problem wystepuje przy odpalaniu rano, grzeje swiece dwa razy i krece okolo 10-15 sec- zapali i odrazu zgasnie, znowu grzeje swiece i zapala po okolo 3 sec, za trzecim lub czwartym jak zapali to juz chodzi, jak zgasze to tez dobrze odpala.
    Filtr paliwa wymieniony. Mysle ze problem jest z cofającym paliwem, myslalem nad wstawieniem przed filtrem lub za zaworu zwrotnego, a może gdzies jest orginalny taki zawór. Prosze o pomoc

  • #2
    moze byc ze paliwo cofa wiec mozna wstawic zawór zwrotny albo pompa wymaga regenecacji :/
    sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

    Comment


    • #3
      W którym miejscu ten zawor najlepiej wstawic przed filtrem paliwa czy za nim? Dodam ze przed filtrem mam jeszcze reczna pompke

      Comment


      • #4
        zawór jest w ręcznej pompce. jeśli nie trzyma to wymiana pompki albo zawór miedzy pompka a zbiornikiem

        Comment


        • #5
          Witam ponownie, po wstawieniu zaworu dalej to samo. Ale juz wiem co jest przyczyna slabego palenia. Dzis rano postanowilem sprawdzic czy wogole dociera prod do swiec zarowych. Podłaczylem zarowke do jedej ze swiec przekrecilem kluczyk i nic, zarowka sie nie pali czyli prądu niema. Pociagnelem bezposrednio prąd + od akumulatora do swiec pogrzalem okolo 5 sec i odpalil za pierwszym razem. Teraz pytanie gdzie szukac przyczyny? Jakis przekaznik, bezpiecznik padł??

          Comment


          • #6
            sprawdz przekaznik bo odpowiada za podgrzewanie świec miałem tak u ciebie i okazało się ze kostka od przekaznika była uszkodzona,a przekaznik jest obok kompa przy scianie przedniej
            sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

            Comment


            • #7
              spr jeszcze bezpieczniki pod maska. jedne odpowiadaja chyba za grzanie swiec

              Comment


              • #8
                u mnie było to samo, po wymianie świec nawet przy -20 palił na dotyk. W dieslu świece i aku muszą byc ok, inaczej problemy z odpaleniem będa sie powtarzać.

                Comment


                • #9
                  Ten przekaźnik mozna w jakis sposób sprawdzic czy żeby to wiedzieć trzeba wymienić na nowy??;] Przekaźnik to jedna z takich trzech kostek przy przedniej szybie (żółta, czarna i czerwona) ? czy cos takiego jak w tym linku? https://moto.allegro.pl/item92408679..._zarowych.html

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez yakuza88 Zobacz posta
                    Ten przekaźnik mozna w jakis sposób sprawdzic czy żeby to wiedzieć trzeba wymienić na nowy??;] Przekaźnik to jedna z takich trzech kostek przy przedniej szybie (żółta, czarna i czerwona) ? czy cos takiego jak w tym linku? https://moto.allegro.pl/item92408679..._zarowych.html
                    tak ta czarna to przekaznik od swiec mozesz go wycianąc i sprawdzic w innym sposob ma 4 nózki, 2 z nich to plus i masa i sprawdz przez zasilacz czy pracuje bedziesz słychał pykanie
                    sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

                    Comment


                    • #11
                      Ta czarna kostka teraz tez pyka i po kilku sekundach jak zgaśnie kontrolka, jednak prąd do świec nie dochodzi

                      Comment


                      • #12
                        to moze bezpiecznik duzy czerwony 50A obok lewego blotnika
                        sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

                        Comment


                        • #13
                          Dobrze wiedzieć ze jest on od świec, ale juz go sprawdzalem i jest dobry, jutro zobacze czy wogole prad dochodzi do tego bezpiecznika

                          Sprawdziłem, prąd jest na obu bezpiecznikach caly czas nie trzeba właczać zapłonu
                          Last edited by Gość; 24-02-2010, 19:08. Powód: pkt 10 regulaminu

                          Comment


                          • #14
                            Problem rozwiązany, do wymiany byl czarny przekaznik świec żarowych w okolicach podszybia, koszt okolo 20 zł. Mozna zamknąć temat

                            Comment

                            Working...
                            X