Witam
Civic VII 2005 ctdi 1.7
Auto po postoju przez 4 miesiące nie odpala.
Kręci rozrusznik doskonale - odpalił raz na 2 sek i zgasł.
Dotarłem najpierw do pompy paliwa - z odpiętych przewodów nie poleciała ani kropla. Czyli brak ciśnienia.
Po przekręceniu kluczyka nie słychać pracy pompy (a podobno powinno). Pompa wyjęta, filtr paliwa wciąż użytkownie drożny. Żółto-zielony kabel we wtyczce nie podaje prądu (prawdopodobnie odpowiedzialny za pompkę, ponieważ pływak przekazuje informacje poprawnie). Jest napięcie pomiędzy masą auta i pomiędzy drugim żółto-czarnym kablem, oraz pomiędzy czarnymi kablami i żółto-czarnym.
Zastanawiam się, czy można podmienić żółte kable we wtyczce, aby pływak odłączyć, a dać zasilanie pompie? Bez komentarzy o fuszerke - auto idzie na złom za dwa miesiące, ale chcę się jeszcze nim pobawić.
Proszę o poradę, co może być nie tak, bo rozumiem, że na pewno coś jest nie w porządku z pracą pompy. Martwi mnie też nie działający kabelek.
Bezpiecznik nr 17 pod kierownicą sprawny.
Civic VII 2005 ctdi 1.7
Auto po postoju przez 4 miesiące nie odpala.
Kręci rozrusznik doskonale - odpalił raz na 2 sek i zgasł.
Dotarłem najpierw do pompy paliwa - z odpiętych przewodów nie poleciała ani kropla. Czyli brak ciśnienia.
Po przekręceniu kluczyka nie słychać pracy pompy (a podobno powinno). Pompa wyjęta, filtr paliwa wciąż użytkownie drożny. Żółto-zielony kabel we wtyczce nie podaje prądu (prawdopodobnie odpowiedzialny za pompkę, ponieważ pływak przekazuje informacje poprawnie). Jest napięcie pomiędzy masą auta i pomiędzy drugim żółto-czarnym kablem, oraz pomiędzy czarnymi kablami i żółto-czarnym.
Zastanawiam się, czy można podmienić żółte kable we wtyczce, aby pływak odłączyć, a dać zasilanie pompie? Bez komentarzy o fuszerke - auto idzie na złom za dwa miesiące, ale chcę się jeszcze nim pobawić.
Proszę o poradę, co może być nie tak, bo rozumiem, że na pewno coś jest nie w porządku z pracą pompy. Martwi mnie też nie działający kabelek.
Bezpiecznik nr 17 pod kierownicą sprawny.
Comment