Witam Szanownych Kolegów,
jestem pierwszy raz na forum hondy.
Jeździłem przez ostatnie 15 lat volvo v50 1.6d - trochę też uczyłem się dłubać przy nim - ale bez gruntownych podstaw i wykształcenia.
Teraz próbuję odrobić lekcje, żeby móc się przesiąść na Honde Civic z silnikiem 1.6i-Dtec.
Może ktoś z kolegów byłby uprzejmy i podzieliłby się odnośnie typów wtrysków i montowanych wersji DPFa w IX wersji montowanych na przestrzeni lat.
Starsze volviaki miały elektromagnetyczne wtryski przy mokrym DPFie (Euro 4) a dopiero w nowszych modelach monotwano suchy DPF (Euro 5) przy piezoelektrycznych wtryskach.
Próbuję ogarnąć czy w przypadku Civica było podobnie?
Ewentualnie zrozumieć które z modeli Civica mają piezo-wtryski i suchy DPF.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
jestem pierwszy raz na forum hondy.
Jeździłem przez ostatnie 15 lat volvo v50 1.6d - trochę też uczyłem się dłubać przy nim - ale bez gruntownych podstaw i wykształcenia.
Teraz próbuję odrobić lekcje, żeby móc się przesiąść na Honde Civic z silnikiem 1.6i-Dtec.
Może ktoś z kolegów byłby uprzejmy i podzieliłby się odnośnie typów wtrysków i montowanych wersji DPFa w IX wersji montowanych na przestrzeni lat.
Starsze volviaki miały elektromagnetyczne wtryski przy mokrym DPFie (Euro 4) a dopiero w nowszych modelach monotwano suchy DPF (Euro 5) przy piezoelektrycznych wtryskach.
Próbuję ogarnąć czy w przypadku Civica było podobnie?
Ewentualnie zrozumieć które z modeli Civica mają piezo-wtryski i suchy DPF.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Comment