Witam,
Civic polift 2005, przebieg 430k km, u mnie zrobił 260k km.
Od kilku lat mam problem z falowaniem obrotów na postoju. Poczytałem, poszukałem i stanęło wg mojej opinii regulatorze ciśnienia, który jest na pompie, co chodzi na rozrządzie. Po zalewaniu na obcych stacjach czasem nawet potrafił gasnąc, ale zawsze odpalał i chodził. W jeździe nigdy żadnych problemów. Jakoś nauczyłem się z tym funkcjonować i nawet przyzwyczaiłem. Czasami przy manewrowaniu na klimie podczas spadku obrotów gasnął.
No i teraz dochodzimy do teraźniejszości. Ostatnio w czasie jazdy z prędkością około 80km/h przerwał i zgasł. Pojawiła się kontrolka świec żarowych, która nie gaśnie. Tzn czasami zgaśnie na włączonym zapłonie, ale po chwili znów się zapala, jeszcze przed odpaleniem auta. Generalnie świeci się cały czas. Filtr paliwa wymienany corocznie, także nie to. Jedynie mogę spuścić syf tą dolną nakrętką, jednak wątpię, że pomoże.
Nadal faluje na obrotach, czasami gaśnie w czasie normalnej jazdy. Wtedy już nie da się go odpalić. Koniecznie trzeba wyłączyć kluczyk na '0', podpompować gruszką i odpali. Co ciekawe, nie wiem czemu, na włączonym zapłonie - jak zgaśnie - podpompuje gruchą i nie pali, tylko kręci. Wtedy wyłączone zapłon, podpomuje znowu i odpala. Nie wiem czy coś odcina rozruch ? Blędów jeszcze niczym nie czytałem, ale czy po samej spirali czymkolwiek cokolwiek odczytam ? Zauwyażyłem, że filtr sie zapowietrza, bo po odkręceniu odpowietrznika jak pompuje to ucieka powietrze. Po odpowieetrzeniu jeździ falując, ale jeździ do czasu i za jakiś czas znwowu się zapowietrza. Wymieniłem przewód między filtrem a gruchą, bo trochę spękany był. Nigdzie indziej nic nie widzę. Teraz pytanie.
To może być ten regulator ? Kosztuje kupe kasy nowy, a to trochę loteria go wymieniać... Może drugą pompę używkę z drugim regulatorem wsadzić ? W zasadzie i tak rozrząd pasowałoby zrobić.
Auto służy teraz typowo jako drugie, ale fajnie gdyby było sprawne.
W poniższym linku wrzucam filmik jak pracuje na wolnych obrotach
Civic polift 2005, przebieg 430k km, u mnie zrobił 260k km.
Od kilku lat mam problem z falowaniem obrotów na postoju. Poczytałem, poszukałem i stanęło wg mojej opinii regulatorze ciśnienia, który jest na pompie, co chodzi na rozrządzie. Po zalewaniu na obcych stacjach czasem nawet potrafił gasnąc, ale zawsze odpalał i chodził. W jeździe nigdy żadnych problemów. Jakoś nauczyłem się z tym funkcjonować i nawet przyzwyczaiłem. Czasami przy manewrowaniu na klimie podczas spadku obrotów gasnął.
No i teraz dochodzimy do teraźniejszości. Ostatnio w czasie jazdy z prędkością około 80km/h przerwał i zgasł. Pojawiła się kontrolka świec żarowych, która nie gaśnie. Tzn czasami zgaśnie na włączonym zapłonie, ale po chwili znów się zapala, jeszcze przed odpaleniem auta. Generalnie świeci się cały czas. Filtr paliwa wymienany corocznie, także nie to. Jedynie mogę spuścić syf tą dolną nakrętką, jednak wątpię, że pomoże.
Nadal faluje na obrotach, czasami gaśnie w czasie normalnej jazdy. Wtedy już nie da się go odpalić. Koniecznie trzeba wyłączyć kluczyk na '0', podpompować gruszką i odpali. Co ciekawe, nie wiem czemu, na włączonym zapłonie - jak zgaśnie - podpompuje gruchą i nie pali, tylko kręci. Wtedy wyłączone zapłon, podpomuje znowu i odpala. Nie wiem czy coś odcina rozruch ? Blędów jeszcze niczym nie czytałem, ale czy po samej spirali czymkolwiek cokolwiek odczytam ? Zauwyażyłem, że filtr sie zapowietrza, bo po odkręceniu odpowietrznika jak pompuje to ucieka powietrze. Po odpowieetrzeniu jeździ falując, ale jeździ do czasu i za jakiś czas znwowu się zapowietrza. Wymieniłem przewód między filtrem a gruchą, bo trochę spękany był. Nigdzie indziej nic nie widzę. Teraz pytanie.
To może być ten regulator ? Kosztuje kupe kasy nowy, a to trochę loteria go wymieniać... Może drugą pompę używkę z drugim regulatorem wsadzić ? W zasadzie i tak rozrząd pasowałoby zrobić.
Auto służy teraz typowo jako drugie, ale fajnie gdyby było sprawne.
W poniższym linku wrzucam filmik jak pracuje na wolnych obrotach
Comment