Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Box duda garage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Box duda garage

    Witam serdecznie.Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym BOX DUDA GARAGE w silniku 1.6 i-dtec 120KM.
    Według producenta zwiększa moc do 130KM I moment obrotowy do 340NM.
    Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE OPINIE.

  • #2
    Duda jak to Duda, obiecuje a jak to będzie ?

    a na poważnie, to pamiętaj że w tym silniku problemem jest intercooler mikro rozmiarów

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez ListeR Zobacz posta
      Duda jak to Duda, obiecuje a jak to będzie ?

      a na poważnie, to pamiętaj że w tym silniku problemem jest intercooler mikro rozmiarów

      dokładnie!
      4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

      If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
      Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


      Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

      Comment


      • #4
        Zapewne ten box oszukuje któryś z czujników i wtryski po prostu leją. Podnoszenie mocy u fachowca albo wcale. "Boksy" albo "gotowe programy z internetów" to proszenie się o duże koszty.
        Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
        Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

        Comment


        • #5
          Ciekawe co to za dziadostwo,sam tego przecież nie produkuje.Możliwe że dostaje dolę za nalepkę i na tym jego rola się kończy.

          Comment


          • #6
            chcesz miec wyniki to polecam to:

            4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

            If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
            Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


            Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

            Comment


            • #7
              kurcze ale skok nm, ładnie musi walić w plecy.
              ale nie wierzę że w Honda dała + od siebie i w ten wynik na seryjnym silniku. Na serii bezpiecznie to 135/140

              Comment


              • #8
                Nie ma czegoś takiego jak bezpiecznie, każde grzebanie niesie ryzyko. W tym przypadku ładujesz tyle na ile pozwala turbina czyli jej maksymalne doładowanie to 1,5Bar.
                Silnik wytrzyma bez problemu.
                Przy bloku N16A4 czyli crv/hrv gdzie ma seryjnie 160koni wyciska sie ok.190KM. Potem brakuje IC bo temperatury wychodzą powyżej 70*C i włączają się limity termiczne.

                Moim zdaniem blok wytrzyma okolice 200KM, tylko trzeba hybrydowe turbo i FMIC.
                4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                Comment


                • #9
                  Sądzę że dużo dużo więcej.
                  Ze starego 1.9 tdi wyduszają 300+ i 600niuta,raz w roku uszczelka pod głowicą,czasem jakieś panewki,a blok żyje.
                  To jest sporo ponad razy dwa tyle co seria,więc takie n16 pewnie przyjmie bez problemu te 200koni i nawet nie zauważy.
                  Ciekawe co z wałem i resztą,bo to się teraz odchudza ile można.

                  Comment


                  • #10
                    Wiesz 1.9 to pancerne i duzo gratów można kupić ja patrze na 1.6TDI gdzie tam okolice 270KM to juz maksimum.

                    Ogólnie wnętrze 1.6 i-dtec nie wygląda specjalnie kiepsko, trochę mięsa jest więc przyjmie moc.

                    https://www.otomoto.pl/oferta/korbowod-honda-1-6d-i-detec-crv-hr-v-civic-ix-ID6DXLh3.html
                    https://allegro.pl/oferta/honda-civi...ec-10563013517

                    do porównania N22:


                    https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-ix-lift-1-6-idtec-wal-korbowy-nominal-ID6DKAbY.html

                    blok jest pełny więc dużo wytrzyma
                    4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                    If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                    Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                    Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                    Comment


                    • #11
                      Korba długa (wizualnie nawet dłuższa niz w n22),więc blok wysoki,tym bardziej powinien chodzić jak wściekły bez uszczerbku.
                      Ja nie lubię grzechotników,ale muszę przyznać że zazdroszczę posiadaczom łatwości i prostoty podnoszenia osiągów.
                      Zrobienie draga z diesla to kilka godzin jak masz uszykowane graty i ogranicza się przeważnie do podmiany gotowych podzespołów,niekoniecznie tuningowych.Za to w niedymanej benzynie to tygodnie ręcznej dłubaniny dla kilku koni...

                      Comment

                      Working...
                      X