Odświeżam temat bo mam problem z dpf.
Czytałem ten wątek i znalazłem schemat. Chodzi głównie o połączenie do czujnika 26.
Mam swojego Civica ufo tydzień. Ciągle świeci kontrolka DPF z wykrzyknikiem.
Początkowo miałem podłączone wężyki idące do czujnika tak jak zaznaczyłem na czerwono.
Wyciągnąłem i wyczyściłem dpf wodą z płynem pod ciśnieniem, przejechałem się 60km na wysokich obrotach, bez efektu.
Po zajrzeniu tutaj wpadłem na pomysł, aby zamienić te przewody, tak jak sugeruje rysunek, zaznaczyłem na zielono. Gdy to zrobiłem i przejechałem kawałek, wyskoczył mi check engine. Wyszukując błędy "na sreberko" pokazuje DTC NO, ale po podłączeniu do OBD Elm - mam błąd P2002.
Pytanie: jak te przewody powinny być prawidłowo podłączone? Bo nie wiem czy jechać znowu przegonić auto, czy czasem coś się nie zapali? IMG_20230718_162018.jpg IMG_20230718_161945.jpg
Czytałem ten wątek i znalazłem schemat. Chodzi głównie o połączenie do czujnika 26.
Mam swojego Civica ufo tydzień. Ciągle świeci kontrolka DPF z wykrzyknikiem.
Początkowo miałem podłączone wężyki idące do czujnika tak jak zaznaczyłem na czerwono.
Wyciągnąłem i wyczyściłem dpf wodą z płynem pod ciśnieniem, przejechałem się 60km na wysokich obrotach, bez efektu.
Po zajrzeniu tutaj wpadłem na pomysł, aby zamienić te przewody, tak jak sugeruje rysunek, zaznaczyłem na zielono. Gdy to zrobiłem i przejechałem kawałek, wyskoczył mi check engine. Wyszukując błędy "na sreberko" pokazuje DTC NO, ale po podłączeniu do OBD Elm - mam błąd P2002.
Pytanie: jak te przewody powinny być prawidłowo podłączone? Bo nie wiem czy jechać znowu przegonić auto, czy czasem coś się nie zapali? IMG_20230718_162018.jpg IMG_20230718_161945.jpg
Comment