Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
UOKiK akcja serwisowa silników i-dtec styczeń 2020r.
Collapse
X
-
Zamieszczone przez norbert8888 Zobacz postaniewystarczającą efektywność oprogramowania systemu kontroli emisji silnikaZamieszczone przez Piotr_Zygi Zobacz postaNa czym polegała owa naprawa?.
pewnie na obniżeniu mocy. Jeśli coś emituje za dużo, co robimy? obniżamy dawkę paliwa. Co za tym idzie obniżamy moc.
Tak że jak ktoś ma strojony silnik nie w ASO a u tunera, to ja bym nie pojechał na taką akcję.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
niech ktoś podrzuci vin auta, które się łapie na to może być na PW. Zobaczę czy są jakieś informacje.
Edit:
Nieaktualne- vin już dostałem.
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postaSystem kontroli emisji silnika... super.
pewnie na obniżeniu mocy. Jeśli coś emituje za dużo, co robimy? obniżamy dawkę paliwa. Co za tym idzie obniżamy moc.
Tak że jak ktoś ma strojony silnik nie w ASO a u tunera, to ja bym nie pojechał na taką akcję.
Jednak honda to nie VAG, że obniży wszystkim moc silnika i zadowoleni....
Oto dane oficjalne:
Objaw
Klient nie odczuje żadnego objawu. Emisja NOx
(tlenków azotu) w spalinach przekracza przepisy ISC
UE.
Przyczyna
W katalizatorze nagromadził się nadmiar siarki. Wynika
to z faktu, że temperatury katalizatora spalin są zbyt
niskie, aby silnik mógł przeprowadzić oczyszczanie z
siarki podczas regeneracji DPF.
Środki zaradcze
Aby usprawnić proces oczyszczania z siarki
wprowadzono modyfikacje oprogramowania PCM.
Powoduje to, że katalizator osiagnie wymagana
temperaturę podczas regeneracji DPF
Metoda postępowania
Przeprowadzić aktualizację PCM dla wszystkich
pojazdów, których to dotyczy.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu TapatalkaLast edited by Paluch; 08-09-2020, 18:09.
Comment
-
po pierwsze nie chodzi o moją rację, w takich "akcjach" zawsze węszę podstęp, a tym bardziej że jest to tłumaczenie mocno pokrętne. No i proszę bardzo...
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postaOto dane oficjalne:
To pisał ktoś "od nich" ?
... to czysty bełkot.
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postaEmisja NOx
(tlenków azotu) w spalinach przekracza przepisy ISC
UE.
Skoro tak to...
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postaPrzyczyna
W katalizatorze nagromadził się nadmiar siarki... ciekawe jakim cudem?
to gadka jak do idiotów.
Jakim cudem skoro jest przekroczony azot, to przyczyną tego jest siarka? ...niech mi ktoś to wytłumaczy.
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postaWynika
to z faktu, że temperatury katalizatora spalin są zbyt
niskie, aby silnik mógł przeprowadzić oczyszczanie z
siarki podczas regeneracji DPF.
Dwutlenek siarki i trójtlenek siarki powstają głównie w przemyśle energetycznym. Udział motoryzacji jest niewielki i za ledwie wynosi 3%. Dwutlenek siarki jest również składnikiem kwaśnego deszczu.
Jak czytam takie rzeczy to mnie trzepie ... napiszą jakieś bzdury nie mające ani składu ani ładu.... ale co ciekawe 90% społeczeństwa łyka takie bzdury.
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postaŚrodki zaradcze
Aby usprawnić proces oczyszczania z siarki
To jak traktowany jest klient to jest żenada.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Panie... to biuletyn serwisowy od Honda Poland. Podpisała się pod tym Honda Polska i dała nowe oprogramowanie z wyszczególnieniem gdzie są zmiany w nim. Podpowiem Ci- dawki paliwa, ciśnienie doładowania nie zmieniło się w mapie.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
niech powiedzą lepiej, w jaki sposób spowodowali obniżenie siarki w paliwie, (to będzie hit informacyjny!) które tankujemy na stacjach paliwie a nie pisali takich durnot.
Traktują klientów jak baranów bez szkoły, a nawet bardziej, bez umiejętności czytania. To mi się nie podoba.
Stosunek AFR musi być dopasowany oczywiście do wymogów Unii Europejskiej, wiec na pewno w mapie z ilością paliwa coś pozmieniali.
Niech ktoś mi opisze jak spowodować podniesienie temperatury katalizatora zachowując taką samą dawkę paliwa (ciśnienie musi zawsze zostać b/z).
Jest ktoś kto się podejmie tego wyjaśnienia? Jak podnieść temperaturę katalizatora zachowując dawkę paliwa bz? i zachowując moc bz? .. chętnie posłucham.
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postaniech powiedzą lepiej, w jaki sposób spowodowali obniżenie siarki w paliwie, (to będzie hit informacyjny!) które tankujemy na stacjach paliwie a nie pisali takich durnot.
Traktują klientów jak baranów bez szkoły, a nawet bardziej, bez umiejętności czytania. To mi się nie podoba.
Stosunek AFR musi być dopasowany oczywiście do wymogów Unii Europejskiej, wiec na pewno w mapie z ilością paliwa coś pozmieniali.
Niech ktoś mi opisze jak spowodować podniesienie temperatury katalizatora zachowując taką samą dawkę paliwa (ciśnienie musi zawsze zostać b/z).
Jest ktoś kto się podejmie tego wyjaśnienia? Jak podnieść temperaturę katalizatora zachowując dawkę paliwa bz? i zachowując moc bz? .. chętnie posłucham.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postaEmisja NOx
(tlenków azotu) w spalinach przekracza przepisy ISCZamieszczone przez Paluch Zobacz postaW katalizatorze nagromadził się nadmiar siarki.
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postatemperatury katalizatora spalin są zbyt
niskie, aby silnik mógł przeprowadzić oczyszczanie z
siarki, mnie opadają ręce od takich treści.
Potrzebuję wiedzy, czegoś nowego się dowiem. Jak oczyścić kata z siarki????, nooo... to jest hit nad Hity, mega fachowiec to pisał. Jak on będzie wypalał siarkę z wydechu
, tego to chciałbym posłuchać.
Albo ten co to pisze nie wie co pisze, albo z nas się próbuje robić baranów takimi tekstami.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postato się kupy nie trzyma.
o matko, mnie opadają ręce od takich treści.
Potrzebuję wiedzy, czegoś nowego się dowiem. Jak oczyścić kata z siarki????, nooo... to jest hit nad Hity, mega fachowiec to pisał. Jak on będzie wypalał siarkę z wydechu
, tego to chciałbym posłuchać.
Albo ten co to pisze nie wie co pisze, albo z nas się próbuje robić baranów takimi tekstami.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
spróbujemy mniej emocjonalnie, takie informacje przedstawione z tej informacji ASO to równie dobre mogliby nic nie napisać, ale napisali co napisali. Wystarczy że się napisze: "My ASO..." i wszystkim odbiera myślenie i wierzą jak w to że w kościele nie ma wirusa.
Pisze tu jedna treść która może sugerować to, co zrobili:
Zamieszczone przez Paluch Zobacz postawprowadzono modyfikacje oprogramowania PCM.
Powoduje to, że katalizator osiagnie wymagana
temperaturę podczas regeneracji DPF
Czyli jak Paluch mówisz, jeśli wszystko z mocą, dawką AFR, doładowaniem jest bz. jedynie mogą zmienić program samego trybu wypalania - no jakimś sposobem podnieść temperaturę spalin trzeba. Czyli w momencie aktywacji procesu wypalania obstawiam że "modzili" dawkowanie ON. Po tej operacji (jeśli ktoś podda bolid temu zabiegowi) zwróciłbym uwagę na to, czy mu nie rośnie poziom oleju silnikowego, a tak naprawdę mieszanki paliwa z olejem. Jak to często bywa, część osób jeździ tak że, nie zakończy procesu alb proces będzie trwał za krótko, albo styl i tryb jazdy spowoduje częste załączenie się trybu wypalania itd. generalnie ja prorokuję w tym więcej problemu niż pożytku dla właściciela a już na pewno nie dla środowiska.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postaspróbujemy mniej emocjonalnie, takie informacje przedstawione z tej informacji ASO to równie dobre mogliby nic nie napisać, ale napisali co napisali. Wystarczy że się napisze: "My ASO..." i wszystkim odbiera myślenie i wierzą jak w to że w kościele nie ma wirusa.
Pisze tu jedna treść która może sugerować to, co zrobili:
W zwiążku z tym że nie zmieniono AFR i nie zmieniono doładowania ani dawki dla pracującego silnika, ale ... temperaturę spalin trzeba podnieść paliwem bo inaczej to nie możliwe. (pomijam dodatkowe urządzenia podnoszące temp. spalin) to jedynie co można zrobić czytając wprost tę treść, to "podczas regeneracji DPF".
Czyli jak Paluch mówisz, jeśli wszystko z mocą, dawką AFR, doładowaniem jest bz. jedynie mogą zmienić program samego trybu wypalania - no jakimś sposobem podnieść temperaturę spalin trzeba. Czyli w momencie aktywacji procesu wypalania obstawiam że "modzili" dawkowanie ON. Po tej operacji (jeśli ktoś podda bolid temu zabiegowi) zwróciłbym uwagę na to, czy mu nie rośnie poziom oleju silnikowego, a tak naprawdę mieszanki paliwa z olejem. Jak to często bywa, część osób jeździ tak że, nie zakończy procesu alb proces będzie trwał za krótko, albo styl i tryb jazdy spowoduje częste załączenie się trybu wypalania itd. generalnie ja prorokuję w tym więcej problemu niż pożytku dla właściciela a już na pewno nie dla środowiska.
Po drugie - to właśnie napisałem, że temperatura jest podniesiona podczas wypalania DPF. W poście nr 11.
Ja się nie emocjonuję. Nie mój silnik. Forumowicze zapytali na czym polega naprawa to wkleiłem biuletyn.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu TapatalkaLast edited by Paluch; 10-09-2020, 13:57.
Comment
Comment