Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Filtr paliwa diesla 2,2 VIII gen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    nie ma takich problemów w Civicu. Miałam trzy razy Knechta założonego i poza błędem bodajże 1065 (za niskie ciśnienie na listwie paliwa czy jakoś tak, to nie było żadnych objawów błędnego działania). Teraz mam oryginalny Hondy od 2 tygodni i nie widzę żadnej różnicy.

    Uważaj tylko na plastikową nakrętkę od spodu filtra - potrafi się za którymś razem przy wymianie filtra ukręcić przy nasadzie gwintu - w razie ukręcenia oryginalna część 600zł - PFKL341735. Można kleić i na pewno na jedno przykręcenie/odkręcenie wystarczy.
    Last edited by zozulka; 02-10-2019, 22:07.

    Comment


    • #32
      Dzięki za odpowiedz!
      A powiedz mi co zrobiłaś jak ten błąd ci wyskoczył? Jakie objawy miałaś?

      Comment


      • #33
        na forum są opisy dot. przyczyn wynikających z kodów błędów w temacie: Najczęściej Generowane Kody błędów - DTC w Dieslach modeli CIVIC - OBD II
        na niskie ciśnienie w listwie może mieć wpływ kilka rzeczy, np. niedziałający podgrzewacz paliwa w mrozy, konstrukcja filtra rzadziej, prędzej słabej jakości paliwo, tutaj bywa ciekawostka jak ktoś mało jeździ i ma bdb paliwo z markowej stacji ale ... nie zimowe a wyjechał w mrozy, wiec można się zdziwić. Paliwo diesla jest zmieniane co najmniej 2 razy w roku (jesień/wiosna) i zależy od koncernu i regionu w PL ale gdzieś w okresie 1 październik -15 listopad. Jak ktoś zatankuje końcówkę letniego np w listopadzie i mało jeździ to w grudniu to paliwo jeszcze w baku ma, przyjdą mrozy i bywa różnie.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment

        Working...
        X