Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyciek paliwa Civic 2.2 i-CTDi (N22A)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wyciek paliwa Civic 2.2 i-CTDi (N22A)

    Witam!
    Mam wyciek paliwa i nie wiem jak nazywa się przewód który muszę wymienić. Na fotkach kółkiem zaznaczyłem miejsce gdzie mam wyciek oraz felerny przewód.
    Gdzie go dostane i jak wymienić?
    Pozdrawiam :\

    1 Rozmieszczenie elementów układu zasilania paliwem disel.jpg2 Rozmieszczenie elementów układu zasilania paliwem disel.jpg

  • #2
    Cześć! Mam ten sam problem w tym modelu. Jakie miałeś koszty naprawy? Wymieniałeś cały przewód czy tylko tą złączkę?

    Comment


    • #3
      w opisie tego rysunku jest błąd.

      "Nakrętka kontrująca zespołu pompy paliwa" sugeruje jakoby tam była jakaś poma, nie, nie ma tam żadnej pompy.

      Powinno być napisane: "Zespól czujnika poziomu paliwa".
      Załączone pliki
      Last edited by rambo7; 29-07-2020, 11:02.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Również mam ten sam problem , prowizorycznie jest złaczka z gumowego przewody paliwowego na dwóćh zaciskach ale chce to wymienić. Czy orientujecie się gdzie mozna zamówic oprócz serwisu autoryzowanego przewód paliwowy?

        Comment


        • #5
          wow, to już jakaś zrobiła się słabość tego elementu. Rozważ czy warto z tym walczyć? Prowizorki zrobione dobrze, bywają trwalsze od fabrycznych rozwiązań które jak widać nie wytrzymują próby czasu.
          Na tym odcinku układu paliwowego nie występuje żadne ciśnienie, jedyne wymaganie to by było szczelne. Pompa podciśnienia (która jest integralną częścią CR) zasysa paliwo z baku. Jeśli 2 rurki połączysz zbrojonym elastycznym wężem do paliwa i zaciśniesz obejmami to przetrwa to wieki. Przy tym koszty praktycznie zerowe, skuteczność 100%-owa.
          (jeśli masz możliwość zrób foto tego elementu co puszcza)
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Mechanik wspominał,że problematyczne możne być właśnie ciśnienie ale to mówił mechanik, który nie zajmuje się Hondami wiec jeżeli masz pewność,że nie wstępuje ciśnienie to jest to bardzo przydatna informacja. Dzięki :-) Zamieszczam fotki.
            IMG_20200518_200311.jpgIMG_20200518_200337(1).jpg

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez arkelas Zobacz posta
              Mechanik wspominał,że problematyczne możne być właśnie ciśnienie ale to mówił mechanik, który nie zajmuje się Hondami
              czyli ten co to gadał to nie jest mechanikiem. Tu nie trzeba mechanika tu trzeba pomyśleć. Nie ma znaczenia, czy to mechanik Hondy czy nie Hondy, każdy Common Rail - czyli taki diesel jak ten jest zasilany paliwem za pomocą pompy która jest napędzana rozrządem. Wstępne ciśnienie robi pompa niskiego ciśnienia która (jak kręci rozrusznik) to ssie paliwo z baku. To jest tak oczywista oczywistość że załamany jestem wiedza tego "mechanika".
              Zamieszczone przez arkelas Zobacz posta
              wiec jeżeli masz pewność,że nie wstępuje ciśnienie to jest to bardzo przydatna informacja.
              rozumiem Cie jasne że przydatna. Tam występuje co najwyżej podciśnienie ale ciśnienie to co najwyżej atmosferyczne jak zgasisz silnik i pompa wstępna nie ssie.
              Znajdź kogoś kto jest manualnie zdolny i kumaty byle nie mechanik! ..najlepiej ślusarz. Tu potrzeba ładnie obciąć rurkę w miejscu przed i za korozją, naciągnąć z zapasem gumowego wężyka zbrojonego odpornego na działanie paliwa. (aby się nie rozpuścił po pół roku) zacisnąć na zdrowym odcinku i tyle.
              Silnik po takim zabiegu będziesz musiał kręcić dłużej bo część ON wycieknie. Możesz też zrobić to zgodnie ze sztuką czyli po wymianie odcinka skorodowanego na gumowy, powietrze które się tam znajdzie wyssać ręczną pompką paliwową która jest przy filtrze paliwa. Podstaw jakąś miskę pod filtr odkręć odwodnienie i pompuj tak długo aż zauważysz że kilka razy prychnie powietrze. Potem zakręć odpowietrznik filtra - silnik odpali na strzała.
              Zorientuj się nieco o swoim samochodzie a szczególnie silniku:
              Zerknij na foto a najlepiej poczytaj to wiele się dowiesz:
              Civic 2.2 ictdi nie odpala Kody: P1065 P0087

              oraz:
              Komunikat PGM-FI oraz Kod błędu P1065 Civic 2,2 i-CTDi

              oraz:
              Filtr paliwa diesla 2,2 VIII gen.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Panowie, jest problem... Zmieniałem opony, podnieśliśmy auto... Skrzynia mokra, dół silnika mokry. Ropa. Rozebraliśmy wszystko aż do filtra paliwa. Skądś się leje, ale przez 2 dni mechanik nie mógł namierzyć skąd. Gdzieś z góry silnika. Jadę teraz odebrać auto a jutro umówiłem się na mycie dołu silnika. Wymyśliłem, że wymyję to do zera, wysuszę i zacznę szukać dalej. Zaktualizuję temat, ale póki co wiem tyle, co właśnie napisałem. Mechanik również.

                Jakby ktoś miał jakiś pomysł... Piszcie.

                Comment


                • #9
                  Wężyki przelewowe sprawdzone? Jeśli tam byłby wyciek to paliwo szybko by znikało. Jeśli z góry to oringi na wtryskach do sprawdzenia jeszcze.

                  Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • #10
                    jeśli wyciek, to nieszczelność, a jeśli nieszczelność to powinny być jakieś objawy pracy sinika. Wężyki to możliwy trop bo kuny ostatnio są bardzo aktywne, a dziury w wężyku nie widać bo ząbkami dziurkują i dopiero widać dziurkę jak się ściśnie wężyk. Nie będę krakał że pompa CR cieknie, oglądajcie .
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      Wierzcie lub nie, ale dopiero teraz udało się namierzyć potencjalną przyczynę. Wtrysk. Dwójka.

                      Koszmar po prostu, bo ropa wydaje się delikatnie wyciekać podczas dłuższej jazdy, jest jasna w momencie jak wylatuje z wtryskiwacza i brudzi się (po prostu zbiera jakieś brudy z silnika) dopiero na wysokości pompy wtryskowej. Innymi słowy - zacieki są widoczne w miejscach, które z całą pewnością wykluczyłem.

                      Tak, że wszystkie wtryski na weryfikację i zobaczymy co wyjdzie. Ehh :/

                      Comment


                      • #12
                        tak dla przypomnienia informacji przed walką z wtryskami tutaj siwy dym i przerażające stukanie 8gen 2.2 i-CTDi.

                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment


                        • #13
                          Mikropęknięcie na krućcu wtryskiwacza nr 2.

                          Dodatkowo na weryfikacji wyszło, że 2 wtryski trochę leją. Jutro odbieram auto. Mam nadzieję, że już będzie dobrze.

                          Cholera... Ale nieprzyjemna awaria :/

                          Comment

                          Working...
                          X