Witam nadeszła pora na moja pompę po diagnostyce pokazywała tylko jednego bara także coś z nią nie tak.do tego wyskakiwaly błędy p1065 i p0087 podmieniony był zawór na pompie i nic.
Wymieniony czujnik ciśnienia na listwie CR i nic
Sprawdzony zawór wysokiego ciśnienia na listwie CR działa .
Sprawdzony czujnik zderzeniowy sprawny.
Potrzebne klucze.
Kombinerki
Klucz płaski 14
Klucz płaski 17
Nasadka 12 płaski śrubokręt do poruszenia pompy gdyby nie chciała ruszyć.
1.wyciagamy pudło od filtra powietrza tu nie pamiętam jakie śruby i klucze bo był wyciągnięty jakiś czas temu .ułatwi nam to dostęp do pompy.

2.odkrecamy 14 płaska przewód wysokiego ciśnienia odchylamy delikatnie

3.kombinerkami zdejmujemy opaskę na gumowym przewodzie i go wyciągamy.

4. Odkrecamy 17 płaska śrubę na przewodzie podajacym diesla do pompy.

Ostrożnie bo pod spodem jest podkładka miedziana .
5. Odpinamy wtyczkę umiejscowiona z tyłu pompy na zaworze .

6. Wykrecamy 3 śruby mocujące pompę nasadowa 12 na przedłużce.


Jeszcze jedna jest po lewej stronie od czujnika z którego właśnie wypielismy wtyczkę.
7. Kręcąc pompa w prawo i lewo delikatnie odciagamy .powinna wyjść lekko . Najlepiej jak mamy pompę na wymianę to nie będzie nam się sączy olej z walka.
Jak przyjdzie nowa pompa pokaże jak ja zamontować i odpowietrzyc przed pierwszym uruchomieniem .

Sent from my SM-A300FU using Tapatalk
Wymieniony czujnik ciśnienia na listwie CR i nic
Sprawdzony zawór wysokiego ciśnienia na listwie CR działa .
Sprawdzony czujnik zderzeniowy sprawny.
Potrzebne klucze.
Kombinerki
Klucz płaski 14
Klucz płaski 17
Nasadka 12 płaski śrubokręt do poruszenia pompy gdyby nie chciała ruszyć.
1.wyciagamy pudło od filtra powietrza tu nie pamiętam jakie śruby i klucze bo był wyciągnięty jakiś czas temu .ułatwi nam to dostęp do pompy.

2.odkrecamy 14 płaska przewód wysokiego ciśnienia odchylamy delikatnie

3.kombinerkami zdejmujemy opaskę na gumowym przewodzie i go wyciągamy.

4. Odkrecamy 17 płaska śrubę na przewodzie podajacym diesla do pompy.

Ostrożnie bo pod spodem jest podkładka miedziana .
5. Odpinamy wtyczkę umiejscowiona z tyłu pompy na zaworze .

6. Wykrecamy 3 śruby mocujące pompę nasadowa 12 na przedłużce.


Jeszcze jedna jest po lewej stronie od czujnika z którego właśnie wypielismy wtyczkę.
7. Kręcąc pompa w prawo i lewo delikatnie odciagamy .powinna wyjść lekko . Najlepiej jak mamy pompę na wymianę to nie będzie nam się sączy olej z walka.

Jak przyjdzie nowa pompa pokaże jak ja zamontować i odpowietrzyc przed pierwszym uruchomieniem .

Sent from my SM-A300FU using Tapatalk