Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kontrolka DPF bez wykrzyknika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kontrolka DPF bez wykrzyknika

    Dziś z rana zapaliła mi się kontrolka DPF (za dobry rysownik ze mnie nie jest ale może rozpoznacie). Nie ma przy niej wykrzyknika a nie mam aktualnie instrukcji do swojej Hondy Civic 1.6 i-DTEC aby sprawdzić co oznacza.

    1.jpg

    Czy konieczna jest wizyta w ASO czy można coś z tym zrobić samemu ?
    Za tydzień i tak wybieram się na wymianę filtru paliwa do ASO więc nie chciałbym żeby i za to skasowali mnie w PLN jeśli mógłbym sam jakoś się tego pozbyć.

    Czy można to jakoś przepalić w trasie czy to jednak nie od tego kontrolka ?

    Dziękuję za pomoc i opinie !

  • #2
    Spróbuj na trasę wyskoczyć, może dasz radę go wypalić.
    Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Butler Zobacz posta
      Spróbuj na trasę wyskoczyć, może dasz radę go wypalić.
      jak to prawidłowo wypalić ? W internecie wyczytałem żeby jechać na trasie 60km/h przez jakiś czas ale ile obrotów silnik powinien mieć ?

      Comment


      • #4
        Jedź najlepiej na trasę szybkiego ruchu i utrzymuj obroty około 3000-3500 obr/min. Na wypalenie potrzeba maksimum 20km jazdy. Jak przez ten czas kontrolka nie zniknie to:
        a) Jedziesz do ASO i bulisz sporą kasę za wymianę
        b) Regenerujesz filtr - koszty w zależności gdzie - 500-1500zł
        c) Wycinasz lub usuwasz zawartość filtra i przeprogramowujesz komputer by nie inicjował cykli wypalenia. Koszt od 500-1000zł
        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

        Comment

        Working...
        X