Witam.
Wiem że poruszam temat po raz kolejny ale chciałbym uzyskać jedną odpowiedz która mnie uspokoi.
Czytam ciągle posty na ten temat szczególnie przemawiaja do mnie słowa rambo7.Mój problem wygląda tak...
ok 2 tyg temu wyskoczył mi błąd a u znajomego pod kompem wyszło że EGR ale uspokoił mnie usunął i powiedział że będzie do czyszczenia ewentualnie.
Jakiś czas spokój i ponownie błąd. Następnego dnia rano wstałem odpaliłem błąd jest...zrobiłem mały przystanek po czym po ponownym odpaleniu błędu nie było...natomiast moja HONIA 1.7 CTDi wgl nie miała mocy.Kręciła do 2500 i na tym był koniec. Zostawiłem auto na parkingu a po powrocie z pracy błąd znów się pojawił.Pojezdziłem trochę żeby ją zagrzać ale ku mojemu zdziwieniu było czym depnąć.Auto stało do dziś rana z tym że błąd zniknął.
Zrobiłem sporą rundkę żeby zobaczyć czy nadal coś jej dolega natomiast wszystko jest ok.Nie ma błędu a moc jest.
Co mam począć?
Czy brać się za czyszczenie EGR?
Czy może najpierw posprawdzać ciśnienie na przewodach EVRV i EGR?
A może wystarczy nie żałować mu gazu i kręcić na wysokich obrotach?
Nie chce wymieniać EGR bo to spory koszt a nie jest powiedziane że pomoże.
Z góry dziękuje za odpowiedz i przepraszam że znów poruszam ten temat. Pozdrawiam. Damian
Wiem że poruszam temat po raz kolejny ale chciałbym uzyskać jedną odpowiedz która mnie uspokoi.
Czytam ciągle posty na ten temat szczególnie przemawiaja do mnie słowa rambo7.Mój problem wygląda tak...
ok 2 tyg temu wyskoczył mi błąd a u znajomego pod kompem wyszło że EGR ale uspokoił mnie usunął i powiedział że będzie do czyszczenia ewentualnie.
Jakiś czas spokój i ponownie błąd. Następnego dnia rano wstałem odpaliłem błąd jest...zrobiłem mały przystanek po czym po ponownym odpaleniu błędu nie było...natomiast moja HONIA 1.7 CTDi wgl nie miała mocy.Kręciła do 2500 i na tym był koniec. Zostawiłem auto na parkingu a po powrocie z pracy błąd znów się pojawił.Pojezdziłem trochę żeby ją zagrzać ale ku mojemu zdziwieniu było czym depnąć.Auto stało do dziś rana z tym że błąd zniknął.
Zrobiłem sporą rundkę żeby zobaczyć czy nadal coś jej dolega natomiast wszystko jest ok.Nie ma błędu a moc jest.
Co mam począć?
Czy brać się za czyszczenie EGR?
Czy może najpierw posprawdzać ciśnienie na przewodach EVRV i EGR?
A może wystarczy nie żałować mu gazu i kręcić na wysokich obrotach?
Nie chce wymieniać EGR bo to spory koszt a nie jest powiedziane że pomoże.
Z góry dziękuje za odpowiedz i przepraszam że znów poruszam ten temat. Pozdrawiam. Damian
Comment