Witajcie.
Czy wycięcie katalizatora oraz zaślepienie EGR nie zmieni za mocno parametrów pracy silnika. Pytam dlatego,że jak się takie operacje przeprowadzi to silnik jak i turbina jest odciążona. Myślę nad wycięciem kata i wspawaniu rury przelotowej.
Jednak nie wiem co z EGR. Mianowicie jak spoglądam na inne silniki diesla w innych hondach to widzę że EGR sterowany jest elektronicznie. ja u siebie mam akurat sterowany podciśnieniem. (odłączałem z ciekawości rurkę podciśnienia, auto muł jak diabli ale żadnych błędów ECU).
Jak to u Was jest rozwiązane?
Jeśli ktoś z Was przeprowadzał już taką operację to prosiłbym o informację jak zachowuje się teraz auto, czy nic niepokojącego się nie dzieje, jak z głośnością?
Nie liczę na żaden przyrost mocy bo i takie opinie słyszałem tylko chciałem dać trochę luzu silnikowi.
Czy wycięcie katalizatora oraz zaślepienie EGR nie zmieni za mocno parametrów pracy silnika. Pytam dlatego,że jak się takie operacje przeprowadzi to silnik jak i turbina jest odciążona. Myślę nad wycięciem kata i wspawaniu rury przelotowej.
Jednak nie wiem co z EGR. Mianowicie jak spoglądam na inne silniki diesla w innych hondach to widzę że EGR sterowany jest elektronicznie. ja u siebie mam akurat sterowany podciśnieniem. (odłączałem z ciekawości rurkę podciśnienia, auto muł jak diabli ale żadnych błędów ECU).
Jak to u Was jest rozwiązane?
Jeśli ktoś z Was przeprowadzał już taką operację to prosiłbym o informację jak zachowuje się teraz auto, czy nic niepokojącego się nie dzieje, jak z głośnością?
Nie liczę na żaden przyrost mocy bo i takie opinie słyszałem tylko chciałem dać trochę luzu silnikowi.
Comment