Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Bio diesl ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Bio diesl ??

    Witam
    Mam Hondzie civic 2002 1.7 100 km TCDI ( jesli się nie pomyliłem ) z
    racji tego i bardzo wysokich cen oleju mam pytanie do użytkowników takich aut ( chodzi mi o dokładnie ten sam rodzaj silnika ) czy ktoś może jeździ na BIO DIESLU ?? i nic mu się nie dzieje z autem... ( chodzi mi tylko o konkretne odpowiedzi typ. tak mam taki samochód i tankuje to już od jakiegoś czasu i nic się nie dzieje, a nie ja słyszałem że ... :P ) ?
    Kontaktowałem się z ASO hondy "teoretycznie nie powinno się nic ctac" i zdaje sobie sprawę z tego że ile ludzi tyle opini... no ale jeszcze wolę zapytać ??
    Z góry dziękuję .
    Pozdrawiam

  • #2
    sprawa jest prosta.
    Poproś o wydruk - skład BioON (z Bliskiej) i porównaj go do normalnego ON. Odpowiedź jest oczywista.
    Jako że tankujemy syf nawet na markowych stacjach (bo i te nie spełniają wymaganego składu w ON w Polsce, j.np. liczba cetanowa i siarka) to co dopiero BioON.
    Cena - jasne ! mnie też interesuje...zapytałem gościa z Bliskiej, ..panie mogę to nalać?
    odp. panie widzę że masz pan common raila, jedź pan lepiej stąd, to leją do traktorów.
    ASO Honda Opole odradza tankowanie takiego czegoś - parametry paliwa do tego auta są określone, BIOdiesel ich nie spełnia.
    Co nie znaczy że nie można nalać ! można nalać wszystko za te paliwo i późniejsze niedomagania płacisz sam.
    Last edited by rambo7; 13-04-2011, 12:04.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Na szkoleniach Bosch straszny nacisk stawiali na jakość paliwa w systemach CR,spasowanie i budowa wtryskiwacza elektromagnetycznego który występuje w CR jest prawie niewyobrażalnie dokładna,takie przykładowe dane spasowania iglicy rozpylacza wtryskiwacza elektromagnetycznego CR- luz prowadzenia wynosi 0,002mm gdzie dla z obrazowania włos ludzki ma 0,06mm.Tutaj już nie ma miejsca na kompromisy,ja jeżdżę tylko na ulepszonych paliwach typu Verva Vpower itp. Może dlatego nie mam problemu z tankowaniem droższego paliwa,ponieważ wcześniej miałem Mitsubishi GDI(benzyna z bezpośrednim wtryskiem) też czułe na złą jakość paliwa,tam lałem tylko 98 a ten silnik 2,4l palił dwa razy tyle co Honda ) Dlatego teraz mam i tak zarąbistą oszczędność i nie żal mi tych nawet 5,20zł/l bo robię dwa razy więcej kilometrów Hondą) Widzę też bo mam klientów którzy przyjeżdżają dieslami CR i jeżdżą na ruskiej ropie,w Fordzie Mondeo 2,0 Tdci wtryski padają jeden po drugim,Peugeot 406 2,2 HDI tu już jest masakra w układzie paliwowym obecne są opiłki,czyszczenie nawet gruntowne pomoże tylko na jakiś czas,na szkoleniach powiedziano krótko " jeżeli w układzie zasilania paliwem systemu CR występują opiłki,można tylko przygotować klienta,że ma w rodzinie nieuleczalnie chorego na raka Pomóc w 100% może tylko wymiana całego układu paliwowego zaczynając od baku Także zanim zalejemy jakiegoś wynalazku do baku swoich CR,lepiej dobrze to przemyślećJa już wybrałem.

      Comment


      • #4
        Oooo dzieki ta odp. mnie w 100% zadowala NIE TANKUJE BIO... !!

        Comment


        • #5
          Więc wynika z tego że to "BIO" nie jest takie znów BIO.

          Comment


          • #6
            akurat tak w temacie dzisiaj miałem klienta Mercedes ML 400CDI,w aucie zaczęły przy porannym uruchamianiu silnika falować obroty,po rozgrzaniu niby obroty wyrównują się ,ale przy jeździe około 1500 obr/min silnik wpada w wibracje.Nie jest jeszcze pewne co jest przyczyną,ale dziwnym zbiegiem okoliczności problemy zaczęły się po wyjeżdżeniu dwóch pełnych baków biodiesel.

            Comment

            Working...
            X