Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spalanie disel 1.7 CDTI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Spalanie disel 1.7 CDTI

    Odrazu napisze że przed rozpoczęciem tematu szukałem " podobnych" nie znalazłem ODP na dręczące mnie spalanie mojej hani , a mianowicie uważam że spalanie mojej hondy jest za duże spotkałem gościa który ma taki sam silnik i zdziwił sie że średnie spalanie mam 8,2 L :/ mi też sie wydaje że za duże co prawda w trasie mam około 4,8 - 5,2 ale w mieście kopci 7,5-8,5 z tego co słyszałem to powinien palić 7 to już max , zauważyłem że gdy silnik jest odpalony i stoi na luzie to spalanie rośnie heh Jak jest u was ??????? czy przyczyną może być regulacja zaworów ??? czy w Samochodach z rocznikiem 2004 jest coś takigo jak regulacja zaworów???? rozumiem polonez czy maluch ale w tych czasach z tego co sie dowiedziałem to zaawory sie regulują automatycznie czy to prawda ??? i najważniejsze co może być spowodowane nadmiernym spalaniem ?????? mam autko około 1,5 miesiąca co powymieniać żeby spalanie bylo mniejsze??

    Jest ktoś w stanie odp na wiele nurtujących mnie pytań ??

    a jak u was z spalaniem ??

  • #2
    nie czytałeś , a sporo na temat regulacji zaworów było napisane, sfortografowane itd:
    Od około 1 roku ubywało mi płynu chłodniczego ale w taki sposób, że nie było żadnych śladów. W ciągu m/ca ubywało około 200ml, ale żadnych zacieków, silnik chodzi OK bez zastrzeżeń. Po dokładnych oględzinach motorka z każdej możliwej strony zauważyłem niebiesko seledynowy nalot na króćcu płynu chłodniczego, który znajduje się pod sprężarką klimatyzacji. Z uwagi na bardzo słabą widoczność tego miejsca (wsadzałem lampy lusterka) nie byłem na 100% pewien, że to TO. Niestety by tam dokładnie

    W temacie regulacji nic się nie zmieniło w HONDACH jak też w 1,7CTDi regulije się zawory zgodnie z książką przeglądów jest to co 90tys km. Czy ktoś dokonywał regulacji ? pytam bo po rozmowie z mechanikiem ASO ustaliłem że w sumie mogę dojeździć do 150tys i wtedy wymiana paska rozrządu, wymiana rurek ciśnieniowych, regulacja zaworów. Rozrząd - tu jasne 150tys. Regulacja zaworów prowadzi do tego że trzeba rozkręcić rurki zasilania paliwem by zdjąć pokrywe zaworów, zawory posiadają pewnego

    Witam wszystkich forumowiczów. Mam pytanie odnośnie regulacji zaworów w civicu 1.7 ctdi. Czy są hydrauliczne, czy do regulacji? Jeżeli do regulacji to co ile km.i ktoś może wie, czy rozrząd jest kolizyjny? Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

    tak że się reguluje . na pewno!
    samoregulacja występuje np. w Fordach ale nie jest to rozwiązanie "do końca życia" samochodu.

    w temacie spalania też było:
    Witam!! Posiadam Honde Civic 2.0 TDi z 1997r. Wszyscy mówią mi, że moje autko powinno mi spalać około 4,5 - 5,5l/100km. Nie mam zbyt ciężkiej nogi, bo obroty silnika sięgają od 2 do 2,5 tyś. obrotów. Jakby ktoś wiedział co jest grane to bardzo proszę o odpowiedź.

    Hej, ostatnio sprawdziłem swoje spalanie - wychodzi mi 8,12 litra na 100 km, w cyklu miejskim 85% - trasa 15%. Klima włączona, dość dynamicznie jeżdżę. I tak się zastanawiam czy to nie za dużo. Wszyscy, jak czytam opinie i fora spalają ze 2 liry mniej. Może przesadzam;) Pozdrawiam

    ale dlaczego tyle pali ?... hmmm za mało napisałeś okoliczności, jazda tylko w korkach w mieście 8,5L/100km....hmmm zastanawiające, ja nie jeżdżę w korkach (sporadycznie) ale 7L ciężko mi osiągnąć, chyba nigdy nie osiągnąłem więcej niż 6L/100km.

    daleczego dużo pali?
    bez wchodzienia w okoliczności to z rękawa można wyjąć takie wnioski:
    - filtr powietrza mocno zanieczyszczony,
    - przepływomierz wylicza nieprawidłową dawkę
    - w warunakch zimowych diesel w korku sie "schładza" nie zagrzewa (tzn. nie potrafi się zagrzać, włącz ogrzewanie i wskazówka wręcz opada),
    - nieekonomiczny styl jazdy
    Last edited by rambo7; 17-03-2011, 20:56.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment

    Working...
    X