Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Filtr cząstek stałych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtr cząstek stałych

    Witam wszystkich. Mam pytanie, czy w 1,7CTDI z roku 2002 mogły być już montowane filtry cząstek stałych?

  • #2
    nie ma takiego filtra

    Comment


    • #3
      absolutnie NIE !!! i to jest jedną z zalet tego modelu
      Wymogi dot. emisji spalin obowiązujące w UE w okresie produkcji Civic 1,7 CTDi 2001-2005 były na poziomie EURO4 - na katalizatorze się kończyło.
      Wszystkie samochody klasy średniej / niższej nie miały obowiązku montowania DPF, (co by podwyższało koszty) więc ich nie montowano.
      Montowano to w klasach wyższych accord / CRV / inne jak Avensis itd.
      Od 1 stycznia 2011 obowiązuje w całej EU obowiązek montowania we wszystkich dieslach DPF z uwagi na wymogi EURO 5 dlatego żegnają się z dieslami po 2011 wszsyscy którzy wykorzystują diesla w mieście na odcinkach do 10-15 km, dlaczego chyba nie musze wyjaśniać .
      Trzeba sprawdzać dokąłdnie bo mogą sięzdarzać samochody z DPF juz z końcówki roku 2010.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        a z czym związane jest to pytanie ? coś się zaczęło psuć ??

        Comment


        • #5
          Witam. Tak jak pisze rambo7 przy jeździe w cyklu miejskim filtry te bardzo szybko się zapychają. Wtedy konieczna jest wymiana, która jest bardzo droga,jak wyczytałem, w niektórych modelach koszt do 12 000 zł.a samo wycięcie około 2 500 zł. Trochę mnie to zszokowało. Pozdrawiam.
          Last edited by janusz221; 02-03-2011, 18:18.

          Comment


          • #6
            Witam. Polak potrafi Do większości samochodów z DPF są już emulatory, co jak na razie sprawdza się w naszych warunkach. Piszę w naszych, bo sprzęt jakim dysponuje np. niemiecka policja autostradowa już rozróżnia czy działa filtr czy tylko emulator. Czytałem też o mechanicznym naruszeniu struktury DPF poprzez nawiercenie wylotów kilku kanałów. Wtedy czujniki są "oszukiwane" quasi swobodnym przepływem spalin i nie reagują. Pozdrawiam.

            Comment


            • #7
              Jeśli jest to silnik ICTDI 2.2 to mała bieda bo te w latach wczesnej produkcji nie miały filtra dpf (odnoszę się w tym przypadku do modelu ACCORD) więc w teorii wystarczy odpowiednio zmodyfikowany soft istniejący wgrać i lata ale jeśli masz 2.2 DTEC to on był tylko w wersji z dpf co oznacza że soft należy programować od a do z ponadto jako ciekawostkę podaję że tam nie ma katalizatora.

              Comment

              Working...
              X