Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Odpala tylko z plaka (Rover)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ja bym zaproponował szlifierka i młotek 10 kg
    sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

    Comment


    • #17
      nie do zamknięcia bo spr żarówką i miernikiem czy prąd dochodzi.
      jeśli rozwiązanie byłoby tak proste to by nie było wogóle tematu. Poza tym am w końcu odpalał a u mnie nigdy.
      Dla mnie to dwie różne usterki.

      Comment


      • #18
        Według mnie masz cos nie tak z pompą,u szwagra w reno tez miał taki problem i po wymianie pompy problem zniknoł,gadałem ze specem od dizla to twierdził ze w naszych sa 2 rodzaje pomp wtryskowych czyli mechaniczny i sterowany elektronicznie przez kompa i akurat te pompy sa awaryjne od mechanicznych pomp
        sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

        Comment


        • #19
          W poniedziałek jestem umówiony z pompiarzem który się nie przestraszył hondy. Ma przeczyścić całą pompę ale wg mnie to nastawnik kąta wtrysku się zawiesił. po spr napiszę co i jak. A ty jaką masz pompę? Tez bzyczek masz pod maska

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez aikidoq Zobacz posta
            W poniedziałek jestem umówiony z pompiarzem który się nie przestraszył hondy. Ma przeczyścić całą pompę ale wg mnie to nastawnik kąta wtrysku się zawiesił. po spr napiszę co i jak. A ty jaką masz pompę? Tez bzyczek masz pod maska
            ja mam pompę mechaniczną 86PS ale przerobioną w intercooler
            sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

            Comment


            • #21
              Z tego co piszesz stawiał bym w 100% na uszkodzona pompę wtryskowa . Pracuje w serwisie (nie samochodowym) kontakt z pompami mam codziennie i takie przypadki nie raz się przerabiało,także trzeba wyjąć pompę i dodać o serwisu .

              Comment


              • #22
                Rafał a czy wystarczy przeczyśić pompę(wyczytałem o zablokowanym nastawniku kąta wtrysku) czy też konieczna renowacja co idzie w koszta dosyć spore?

                Comment


                • #23
                  U nas w firmie ogólnie nie naprawiamy pomp jedynie wyjmuje je z silników, nigdy nie czyściliśmy nastawników zawsze oddajemy je do serwisu Boscha w Bydgoszczy. Naprawa pompy wtryskowej zawsze wiąże się z kosztami np.uszczelnienie pompy wymiana 2 oringów w serwisie kosztuje 600zł, a jak urwała się głowica czego Ci nie życze to już koszt 3500zł

                  Comment


                  • #24
                    Myślę, że gdyby się coś poważnego tam porobiło to auto by nie chodziło dobrze po odpaleniu. To tylko domysły, nie znam się na tym za dobrze. Zobaczymy co powiedzą ludzie co się na tym znają. Na pewno opiszę co było nie tak ewentualnie będę szukał używki bo 3,5 tyś. to za dużo jak do autka co ma 13 latek.

                    Comment


                    • #25
                      600 to jeszcze ale 3500 to sporo za taka naprawe,wiem ze taka nowa pompa kosztuje jak pytałem gdzies 5000zł łoł Aiki lepiej pompe kupisz od pompiarza bo jest wtedy pewnosc ze masz sprawną
                      sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

                      Comment


                      • #26
                        Jestem po naprawie.
                        Powód usterki pompa wtryskowa - nastawnik kąta wtrysku się zawiesił i jeszcze pompa, która zasysa paliwo z baku (w pompie wtryskowej) nie miała odpowiedniej sprawności.
                        Koszt naprawy to 700 zł (naprawa pompy, koszty demontażu i montażu pompy wraz z ustawieniem kąta wtrysku i uszczelnieniem pompy). Autko ciszej chodzi, nie ma wypalających oczy spalin i lepiej się zbiera.
                        Dzięki wszystkim za porady i pozdrawiam.

                        Comment


                        • #27
                          no to problem rozwiazany ciekawe gdzie znajduje się ten nastawnik i czy można samemu to naprawić?
                          sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

                          Comment


                          • #28
                            Nastawnik jest całkiem na dole pompy. Ida do niego 2 kabelki z 3 pin-owej kostki.
                            Na rysunku jako zawór początku tłoczenia.
                            Czy można samemu naprawić? ja wolałem nie ryzykować. To jest precyzyjna robótka i trza ustawiać na stole do spr pomp czy jakoś tak.

                            Comment


                            • #29
                              a własnie z tym mozna ryzykować i popsuć pompę
                              sigpiccivic 5D 2.0iTD 110KM http://www.youtube.com/watch?v=18K4cr5NWNc

                              Comment

                              Working...
                              X