Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

gaśnie na ciepłym siniku

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • gaśnie na ciepłym siniku

    Witam
    mam hondzie civic 1,7 cdti zimą poniżej - 10 zaczyna się jazda autko odpali jedzie silnik ciepły i po paru minutach koniec gaśnie . Odpalam i znowu to samo . Może ktoś wie co się dzieje pozdr.
    Tomek

  • #2
    za mało precyzyjnie opisałeś sytuację. Czy przeczytałeś zasoby Forum:
    Witam ponownie. (myślałem że na czujniku na dolocie się skończą problemy tej zimy ale to dopiero widać początek). Diagnoza ASO - zamarzło paliwo ! odpalam rano auto było -13stC, odpaliło za 4 razem, chodzi jakby nie na wszystkich cylindrach. Przy ruszaniu nie ciagnie jak normalnie słaba reakcja na gaz, po kilku metrach robię "kangura" kilka razy i auto gaśnie - zapalają się kontrolki Check Engin oraz Spiralka świec żarowych. Wyłączyłem zapłon, po minucie odpalam ponownie - i sytuacja się

    Klimat Umiarkowany - czyli nasz nie dla Hondy 1,7 CTDi ! jedynie afrykański mu służy - hallooo projektańci z UK do szkoły !!! Chyba że nie sprzedawano go na PL rynek bo Polacy są za biedni i klientami gorszej kategorii??? do rzeczy: Moim zdaniem wiem gdzie tkwi problem ! nie może być tak by inni jeździli w zimę dieslami a ja nie daje rady ... Problem występuje jak juz mamy z - 13stc jak -18stC to prawie pewne że bedzie dławił szarpał palił za 17tym razem, jak -21 to proaktycznie mie

    Witam mam problem z odpaleniem samochodu ,a mianowicie kiedy przekrecam kluczyk rozrusznik dusi sie i przygasaja wszystkie wskazniki na tablicy czyli takie objawy jak padniety akumulator kupilem kable i odpalalem kablami od sasiada , ale problem w tym ze wyminielem akumulator na nowy dzialal dobrze przez 2 tyg i znowu pewnego poranka nie chcial zapalic ... wiec sprawdzilem czy nie ucieka gdzies prad przy zgaszonym silniku pobor normalny a nawet bardzo niski 0,03 a wiec sprawdzilem ladowanie

    Witam, sprowadziłem autko z Niemiec i tuz na naszej ziemi po zatrzymaniu się na parkingu autko nie chciało odpalić. Po jakimś czasie jednak się udało ale niestety ten problem pojawia się co jakiś czas. Ni e wiem co jest grane ale nikt nie może mi pomoc - byłem u mechanika i zasugerował problem z immobiliserem ale z kolei inny kołeś to wykluczył. Nie wiem co robić, może miał ktoś podobny problem? Proszę o pomoc, bo dobrego fachowca mam mieć dopiero za 2 tygodnie. Nie wiem czy to cos

    Witam U mnie pojawil sie problem nastepujacy, moja hania nie pali za pierwszym razem jak silnik jest cieply tzn juz troche stygnie. Zjawisko utrzymuje sie od 5 min do 1 godz po jezdzie. odpalanie wtedy wyglada nastepujaco krece pierwszy raz dosc dlugo i nie ma ochoty zaskoczyc, wiec krece drugi raz i pali na strzal. Na zimnym silniku i po uplywie 1.5 godz od ostatniej jazdy pali na strzal. Czy kos moze miec jakis pomysl co to moze byc?? Ja stawiam na czujnik temp, ale nie chce nic robic puki


    to głównie jest jeszcze parę zbieżnych wątków,
    jeśli nic nie trafiłeś z tego co już było napisane musisz bardziej sprecyzować problem.
    to sie nie trzyma kupy: utko odpali jedzie silnik ciepły i po paru minutach koniec - nie ma takiej opcji po prau min silnik nie jest ciepły.
    pytania:
    - czy to sie dzieje w momencie naciśnięcia gazu ?
    - czy silnik gaśnie nagle podczas jazdy i po jakiej odległości km?
    - czy po zgaśnieciu odpala na strzał? czy kilka razy kręcisz zanim znowu zaskoczy?
    - czy wyskakują przy tym jakieś kontrolki Check Engin
    - czy po odpaleniu silnik chodzi twardo- trzepie nim ?
    - czy przy dodawaniu gazu chętnie się wkręca czy raczej głośniej pracuje i chodzi twardo ?
    - czy występuje efekt "ryczenia" po odjęciu gazu - i trzepanie silnikiem?
    - kiedy wymieniałes filtr paliwa ?
    - czy jeździsz na rezerwie lub blisko niej ?
    - czy posiadasz podgrzewacz paliwa fabryczny?
    - czy zeszła zimę tak sie działo ?

    tak że same niewiadome, opisz dokąldnie pokolei co kiedy jak.
    Last edited by rambo7; 03-12-2010, 20:48.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      witam oto odpowiedzi:
      po naciśnięciu gazu silnik pracuje normalnie
      silnik gaśnie nagle podczas jazdy odległośc 5 km około
      po zgaśnięciu odpala na strzał jak zawsze
      kontrolka wyskakuje check engin
      po odpaleniu silnik chodzi normalnie nie twardo i nie trzepie
      przy dodawaniu gazu chętnie się wkręca nie ryczy
      nie katuję go jak zgaśnie za 3 razem to odstawiam aż jest cieplej
      filtry i oleje zgodnie z zaleceniami wymiana na wiosnę 2010\
      nie problemów z brakiem paliwa w zbiorniku teraz jest pełen i też padł ,tankuję tylko shella na jednej stacji w grudziądzu i nie tylko jedno auto
      podgrzewacza nie ma
      zeszłą zimę było tak samo
      do -10 jest wszystko ok.auto ma 180000 60 tys zrobiłem sam poza zimą wszystko super

      chyba to zimne paliwo ale nie wiem .
      dzięki za odpowiedż może uda się rozwiąc ten problem
      pozdr t.s

      Comment


      • #4
        gdybyś mi odczytał kod błędu - "Check Engin" dałbym Ci odpowiedź na 100%. (pewne przypuszczenia mam, ale chcę się upewnić kod błędu)
        przypuszczam że to jest P1095 lub P1087 albo oba razem.
        poczytaj: https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=14682 u mnie i prznajmniej 2 innych osób taka sytuacja miała miejsce w zeszłym roku (dziś jesteśmy po - operacji takiej: https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20078 i już ten problem nie występuje).
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          witam
          muszę chyba zamontowac podgrzewacz
          czy ktoś wie gdzie można założyc to w okolicach bydgoszczy.

          t.s

          Comment


          • #6
            wątek z zamarzającym paliwem i brakiem podgżewacza pojawia się bardzo często,ale wydaje mi sie że jest coś jeszcze bo u niektórych osób dzieje się tak już przy -10 ,a u mnie na przykład to trzecia zima ,dwa lata temu nic się nie działo i tylko to występowało w zeszłym roku jak było ok -27 ,w tym roku w Olsztynie było -17 i autko jeżdziło bezproblemowo.

            Comment


            • #7
              tak potwierdzam, z tą uwagą (zeszła zima bez podgrzewacza) paliwo zaczęło mi zamarzać po 1,5mcu zimy czyli w styczniu kiedy mrozy utrzymywały sie ponad 3 tygodnie (rano wieczór we dnie w nocy) -18stC, wcześniej nie miałem problemów, natomiast od połowy stycznia do kwietnia auto bardzo często stawało i non stop te same błędy P1095 - P1087, czyli brak paliwa w baku (w baku 3/4), paliwo niezgodne ze specyfikacją (paliwo wyłącznie Orlen/Schell,BP czyli wszytko co najlepsze)..czyżby.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                wypisz wymaluj tak samo :-)
                ja tam leję na NESTE i sobie chwalę

                Comment


                • #9
                  paliwo jest to samo na olrenie shelu czy neste, wiem bo mowil mi gosciu co to paliwo tam rozwozi, wyjatek to lotos i paliwa typu v-pover

                  Comment

                  Working...
                  X