Witajcie Forumowicze,
Szukam jaka jest wartość podciśnienia (na biegu jałowym) mierzona na zaworku od sterowania turbiną, wyjście out na turbo.
Czy ta wartość zaciąga sztangę na max tak aby wspornik od zmiennej geometrii opiera się na tym ograniczniku ze śrubką?
inne pytanie, moja gruszka turbiny ma jakby miękką sprężynę. bez problemu wcisnę palcem lub dając podciśnienie za pomocą strzykawki (ustami także) to widać jak ją wciąga. tak powinno byc?
Mam wyczyszczoną geometrie, nowy zaworek sterujący a samochód jeździ, ale jakby mu mocy brakuje z dołu.
Czy nowy zaworek może zbyt male podciśnienie przekazywać na gruszkę turbiny?
Szukam jaka jest wartość podciśnienia (na biegu jałowym) mierzona na zaworku od sterowania turbiną, wyjście out na turbo.
Czy ta wartość zaciąga sztangę na max tak aby wspornik od zmiennej geometrii opiera się na tym ograniczniku ze śrubką?
inne pytanie, moja gruszka turbiny ma jakby miękką sprężynę. bez problemu wcisnę palcem lub dając podciśnienie za pomocą strzykawki (ustami także) to widać jak ją wciąga. tak powinno byc?
Mam wyczyszczoną geometrie, nowy zaworek sterujący a samochód jeździ, ale jakby mu mocy brakuje z dołu.
Czy nowy zaworek może zbyt male podciśnienie przekazywać na gruszkę turbiny?
Comment