Witam,
Trafił do mnie teraz taki rodzynek:
Civic VII 3d, 1.7 diesel, 2004r
przebiegu jakieś 160 tyś
Jest problem, bo nie wciąga się poniżej 2 tysięcy obrotów. Wygląda to tak, że jadąc poniżej 2k rpm ile gazu by mu nie wciskać to on i tak przyspiesza jednostajnie, swoim tempem do 2k, potem już całkiem normalnie, żwawo...
Problemem jest na przydkład toczenie się na dwójce do świateł i zmienia się na zielone, dajesz mu gazu a on powolutku spokojnie się rozpędza - nie ukrywam trochę to uciążliwe.
Żadnych błędów, CE z przeszłości też nie ma. Historii tego auta nie znam niestety, ale od czego byście podpowiedzieli mi tu zacząć ? Wczoraj tak na szybko zrobiłem tylko oględziny od spodu i turbo jest uwalone w oleju. Myślę, że coś jest wymontowane bo generowało CE przy nieodpowiedniej jeździe i eksploatowaniu tego autka.
Wrzucam foto zaolejonej turbiny.
Ma jeszcze kilka innych mankametów za które się zabieram, a do tego problemu czekam na Was
.
Trafił do mnie teraz taki rodzynek:
Civic VII 3d, 1.7 diesel, 2004r
przebiegu jakieś 160 tyś

Jest problem, bo nie wciąga się poniżej 2 tysięcy obrotów. Wygląda to tak, że jadąc poniżej 2k rpm ile gazu by mu nie wciskać to on i tak przyspiesza jednostajnie, swoim tempem do 2k, potem już całkiem normalnie, żwawo...
Problemem jest na przydkład toczenie się na dwójce do świateł i zmienia się na zielone, dajesz mu gazu a on powolutku spokojnie się rozpędza - nie ukrywam trochę to uciążliwe.
Żadnych błędów, CE z przeszłości też nie ma. Historii tego auta nie znam niestety, ale od czego byście podpowiedzieli mi tu zacząć ? Wczoraj tak na szybko zrobiłem tylko oględziny od spodu i turbo jest uwalone w oleju. Myślę, że coś jest wymontowane bo generowało CE przy nieodpowiedniej jeździe i eksploatowaniu tego autka.
Wrzucam foto zaolejonej turbiny.
Ma jeszcze kilka innych mankametów za które się zabieram, a do tego problemu czekam na Was

Comment