Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic rocznik 2003, 1,7 cdti ( kontrolka check engine, blokada mocy )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic rocznik 2003, 1,7 cdti ( kontrolka check engine, blokada mocy )

    Witam
    Od pewnego czasu mam problem z moją Honda, pojawiła mi się znikąd kontrolka "check engine" przy wrzuceniu auta na 5 bieg. Po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika zgasła i wszystko było ok póki nie wrzuciłem 5 biegu. Lecz do czasu gdy kontrolka zaczęła się pojawiać od samego startu, auto blokuję moc i więcej niż 80km/h nie chce jechać nie ważne co by się zrobiło. Byłem z tym problemem dwukrotnie u 2 różnych mechaników, niby coś powymieniali ale to nic nie pomogło, a jednak pieniądze wydane. Jeden z nich stwierdził, że taka wada fabryczna i nic się z tym nie da zrobić. Więc zwracam się do was z zapytaniem, czy to prawda i nie da się nic zrobić ? Czy istnieję jakiś sposób żeby to naprawić ?
    Pozdrawiam i liczę na pomoc.

  • #2
    Zamieszczone przez Eloophy Zobacz posta
    pojawiła mi się znikąd
    Na pewno jakiś powód jest.

    Zamieszczone przez Eloophy Zobacz posta
    coś powymieniali
    Co konkretnie?

    Zamieszczone przez Eloophy Zobacz posta
    taka wada fabryczna i nic się z tym nie da zrobić
    sr***y pierdaty. Albo mu się nie chce, albo nie wie.

    Czy którykolwiek z tych mechaników podał Ci kod błędu? Kontrolka CE sama w sobie nic nie znaczy, ważny jest kod błędu. Jeżeli nie wiesz jaki to kod, to kup jakiś skaner OBDII, wepnij się z nim w gniazdo pod kierownicą i odtwórz sytuację, w której silnik przechodzi w tryb awaryjny. Jak pojawi się kod - odczytaj i wróć na forum, problem pewnie będzie już gdzieś opisany w dziale diesla.
    Zobacz temat
    Diagnostic Trouble Code - Zdiagnozowany Kod błędu - ustandaryzowany kod usterki w Systemie OBD - On Board Diagnostic / EOBD - European On Board Diagnostic jest zapamiętywanie błędów związanych z usterkami mogącymi mieć wpływ na toksyczność spalin oraz zasygnalizowanie tego kontrolką MIL (Malfunction Indicator Light) zwaną Check Engine. •Kody usterek DTC są wyświetlane w kolejności od ostatnio zapamiętanego. •Kody usterek są zapisywane w pamięci EEPROM (nieulotnej). Dlatego zapisane kody


    tu możesz wyszukać kod błędu jaki pokaże Ci skaner:
    System Kontroli DTC, diesel, 1.7 ctdi, isuzu, honda civic, fan klub civic, forum dyskusyjne, civicforum, civic, civic forum, forum civic, forumcivic
    Moja VII gen

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Eloophy Zobacz posta
      Czy istnieję jakiś sposób żeby to naprawić ?
      oczywiście że istnieją. Na tym forum Dział diesla istnieje od 2009 roku i od tego roku licząc to już 10 lat ludzie mający diesla orientują się co się dzieje a Ty dopiero teraz...? wydajesz kase i jeździsz po mechanikach... no, kto bogatemu zabroni...
      Zamieszczone przez Eloophy Zobacz posta
      liczę na pomoc.
      ale że co...? naprawimy twój bolid? ...to będzie niewykonalne, ale Ty sam może dasz radę, ale zanim to...

      Jest kilka rzeczy porządkowych, bo skoro tu przyszedłeś to musisz wiedzieć:
      1. pierwszy wpis - dział powitań Regulamin pkt 2.
      2. wyszukiwarka tematów - regulamin pkt 3. Nie sądzisz chyba ... no nie możesz sądzić że taki problem jak twój to pierwszy raz napisałeś na forum ...kolego te auta maja dziś prawie 20 lat !!! od co najmniej 12 lat jest zidentyfikowany, opisany, zaprezentowany opowiedziany w każdej możliwej formie twój problem... Czemu nie czytasz? dlaczego dla Ciebie akurat mamy pisać po raz N'ty co się dzieje, skoro inni mogli to też dasz radę.
      Jest
      Dział diesla - nie ma tam tematu - piszemy w odpowiednim dziale.
      3. nie ma silnika Hondy CDTi (w Oplu jest) jest CTDi to ma znaczenie bo wyszukiwarka nie znajdzie tematów o Hondzie tylko o Oplu.
      Temat przenoszę.


      Zamieszczone przez Eloophy Zobacz posta
      Czy istnieję jakiś sposób żeby to naprawić ?
      ...spokojnie ... spokojnie ... tam nie ma co naprawiać. Najpierw trzeba nie psuć wtedy samo się naprawi. Piszę jak bo najpierw musisz wiedzieć jak użytkować diesla aby się nie psuł. Jak będziesz wiedział jak diagnozować problem to mechanik nie będzie Ci potrzebny. Do problemu który posiadasz mechanik nie jest potrzebny, jest potrzebne prawidłowe użytkowanie diesla, jak to zrobić to musisz poczytać.
      Nie ma takiej opcji aby jakikolwiek mechanik to naprawił. Generujesz koszty i nie wiesz co się dzieje. 90% tematów w dziale diesla pisze co się dzieje, jak tego nie przeczytasz to i tak żaden mechanik tego nie naprawi.
      proponuję zacząć od tego tematu a potem poczytać inne - tzn. te gdzie precyzyjniej pisze o co chodzi. Dopóki nie będziesz miał tej wiedzy każdy mechanik zrobi Cię w balona a sam nie wiesz czy prawdę mówi.
      Cały dział diesla stoi otworem pisany od 10 lat m.in dla takich osób jak twój przypadek.
      civic 1.7 ctdi traci moc
      Kierownik Działu Diesla

      Comment

      Working...
      X