Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.7 Ctdi palaca sie kontrolka silnika ale bez utraty mocy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.7 Ctdi palaca sie kontrolka silnika ale bez utraty mocy

    szanowni koledzy,

    przjezalem forum, i jedynie jakie widzialem problemy z palaca sie kontrolka silnika to :

    - spadek mocy (powracajacy po zatrzymaniu i powtornym odpaleniu)
    - no i to ze ona pali sie

    przegladajc posty, nie natrafilem na problem z "nie gasnaca kontrolka silnika
    przy zachowanej mocy" (zero roznicy)


    na stacji diagnost. powiedziano mi ze blad 1401 czyli w obwodzie EGR - ale co dokladnie nie byli w stanie powiedziec (brak dokladniejszego oprogramowania?)


    mam prosba. czy ktos mial podobne problemy ?
    moze ktos moze sie wypowiedziec wiecejm, co to moze byc i czy ewent. mozna tak bez wiekszych problemow jezdzic (bez dalszej szkody dla silnika ?

    prosze o sugestie.

    pozdrawiam

  • #2
    mialem taka kontrolke kiedy wymienialem filtr powietrza i odpiolem przeplywomierz i podpiolem go z powrotem, poprostu swiecila sie lampa silnika a spadku mocy nie zauwazylem, po skasowaniu bledy juz wiecej sie nie pokazal co jest w moim przypadku logiczne.

    Comment


    • #3
      hmm, no wlasnie fajnie by bylo zeby skasaowniaubledy juz nie zapalalo sie.
      w moim przypadku, po skasonaiu bledu na stacji diagnostycznej po 200m zapalila sie ponownie i nie gasnie.
      na stacji powiedziano mi ze prawdopodobnie mozna tak jezdzic bez zadnych ubocznych skutkow dla silnika. tylko zanieczyszcza sie atmosfere.

      czy slyszal ktos moze zeby mozna bylo jezdzic bez problemow majac blad 1401 (obwod EGR) ?
      czy przypadkiem przy badaniu spalin nie wyjdzie ze cos nie tak ?

      Comment


      • #4
        kod błedu :
        P0401,"Układ recyrkulacji spalin - wykryty niewystarczający przepływ"
        P0, P1, P2, określa tu specyfikację Fabryki a druga cześc mówi o błedzie 401.
        Więc coś się przytyka, stawiam że zawór pracuje niepoprawnie.
        W ASO powinni ci powiedzieć a jak nie oni to jakikolwiek "Heniek" od diesla za co odpowiada EGR i co moze sie stać jak nie pracuje poprawnie.

        Działania jakie podjęto w tym obszarze - problemu już doczekały się szerszego wyjaśnienia - zasoby działu diesla np Wątki:
        Civic 1,7 CTDI 2003 r 1. W czasie zwyczajnej jazdy zapaliła się kontrolka check engine. Po podpięciu do komputera u mechanika został odczytany niezdefiniowany kod błędu P1401. Pomóżcie mi proszę zweryfikować co się kryje za tym kodem. 2. Czy do modelu Civic 1,7 CTDI 2003r podłącze się do komputera za pomocą interfejsu diagnostycznego VAG KKL? (odpowiedz brzmi: niestety nie) 3. Czy ktoś z was próbował sam odczytywać kody błędu przy pomocy kupionego na allegro kabla VAG KKL OBD2 ->

        oraz
        Witam, około 3 tygodni temu zapalił mi się check engine - pierwszy raz od czasu zakupu auta (około 2.5 roku) nigdy wcześniej nie miałem żadnych problemów jeśli chodzi o kontrolkę checka. Auto ma 177 tyś km - przebieg prawdziwy. Wracając do tematu, zapalił się check ale auto nie straciło mocy (turbo działało), może minimalnie straciło mocy i jest lekko bardziej przymulone na niskich obrotach. Następnego dnia kontrolka zgasła i już się nie zapaliła lecz została w pamięci no i dzięki

        w podforum o nazwie System Kontroli DTC znajdziemy jeszcze kilka zbieżnych w wiedze informacji.
        Last edited by rambo7; 10-08-2013, 15:06. Powód: edit.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment

        Working...
        X