Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Błąd P1237 1.7 CTDI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Błąd P1237 1.7 CTDI

    Witajcie. Mam znowu problem ze swoją Hondą Civic VII 1.7 CTDI. Mianowicie po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworów zaczął pojawiać się systematycznie błąd P1237.Dzieje sie tak tylko przy zimnym silniku. Mój interfejs nie rozpoznaje tego błedu i nie wiem czym on może być spowodowany.
    1. Fuel Pump Secondary Circuit Malfunction
    2. Cylinder 1 Fuel Injector Circuit - Open Circuit.
    To są oznaczenia błedów wg VAG.
    Nie wiem jak interpretowac ten bład w HONDZIE i jakie czynności mam podjąć przy naprawie.

  • #2
    Jakiego interfejsu diagnostycznego używasz?
    Civic 1,7 ctdi, 2003 r.

    Comment


    • #3
      Prostego ELM 1.3. Służy mi do częstego kasowania bledow i monitorowania pracy silnika

      Comment


      • #4
        LUDZIE Z TURBODIESLEM! Ściągnijcie sobie tego manuala, to będziecie mogli sobie sami identyfikować błędy. 2 pliki do ściągnięcia:



        Po odpaleniu, żeby manual dobrze działał, trzeba odblokować zawartość aktywną, bo IE ją automatycznie blokuje. Tabela błędów to rozdział "DTC Troubleshooting Index", strona 11-6 (i dalsze) w dziale "Fuel and Emissions".

        DTC P1237: Boost Pressure Control Positive Deviation

        Coś tam znowuż jest min. o EVRV... i innych rzeczach. Spróbuj zobaczyć czy z wężykami wszystko ok.

        Wiem, ściąganie z Rapidshare to męka, ale da się.
        Last edited by Gość; 20-08-2009, 15:44.

        Comment


        • #5
          P1237

          prawidłowe rozszyfrowanie tego błędu to:
          DTC P1237: Dodatnie odchylenie regulacji doładowania
          co w tej sprawie mówi Instrukcja serwisowa 1,7CTDi dla tego błedu:
          Kod DTC P1237 może zostać zapisany w przypadku pustego zbiornika paliwa lub używania paliwa niezgodnego z wymaganiami.
          Głównie jednak problem jest po stronie dolotu / defektów czujnków i zaworu podciśnienia / nieszczelności dolotu lub układu podciśnienia.
          Zalecenia:
          Sprawdzić następujące elementy:
          •Uszkodzony kanał dolotowy.
          •Uszkodzony przewód dolotowy.
          Sprawdzić następujące elementy:
          •Uszkodzony czujnik doładowania turbosprężarki.
          •Nieszczelność elastycznego przewodu podciśnieniowego przy czujniku doładowania turbosprężarki oraz nieszczelność elektrozaworu regulacji doładowania turbosprężarki.
          Sprawdzić następujące elementy:
          •Uszkodzony zawór turbosiłownika lub elektrozawór regulacji doładowania turbosprężarki.
          •Nieszczelność podciśnieniowego przewodu elektrozaworu regulacji doładowania turbosprężarki.
          Wymontować PIERBURG'a.
          Wzrokowo i fizycznie sprawdzić, czy na czopiku turbosiłownika nie ma nadmiernych osadów lub czy jego ruch nie jest w jakikolwiek sposób ograniczany.
          W przypadku znalezienia jakiegoś problemu, oczyścić lub wymienić odpowiednie elementy układu turbosiłownika.
          Odłączyć złączkę elektrozaworu regulacji doładowania turbosprężarki.
          Zmierzyć opór między końcówkami nr 1 i nr 2 złączki 2-stykowej elektrozaworu regulacji doładowania turbosprężarki powinno być: 14,7-16,1 Ohm w temperaturze pokojowej. jeśli inny - wymienić.
          Podłączyć pompkę podciśnienia (ze wskaźnikiem) do elektrozaworu regulacji doładowania turbosprężarki (do rurki 1 licząc od spodu) Pompką podciśnienia wytworzyć podciśnienie o wartości 34 kPa (257 mmHg), jeśli nie trzyma - wymienić !
          zamontować do auta Pierburga
          Podłączyć pompkę podciśnienia (ze wskaźnikiem) do turbosiłownika.
          Pompką podciśnienia wytworzyć podciśnienie o wartości 53 kPa (400 mmHg) i sprawdzić czopik turbosiłownika czy drążek sie wychylił ?!
          jeśli nie wymienić Pierburga.


          Edit:
          Bardzo szekoko w temacie kodu DTC: 1237 napisano tutaj: https://www.civicforum.pl/showthread...od-bledu-P1237
          Last edited by rambo7; 25-02-2013, 08:47. Powód: aktualizacja
          Kierownik Działu Diesla

          Comment

          Working...
          X