W drugim aucie /Audi A5 TDI 2.0 2016r. 162tys. km/ zapaliła się żółta kontrolka silnika. Podłączyłem proste urządzonko i kod P2290 /czujnik NOx/. Skasowałem błąd, kontrolka zgasła ale silnik przeszedł w tryb awaryjny i obroty tylko do 2500. Dam radę to ogarnąć w jakimś warsztacie czy tylko serwis /kłopotliwe bo mam 110 km do serwisu/. No i czy dojadę w trybie awaryjnym? Z góry dziękuję za pomoc
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Kod błędu P2209
Collapse
X
-
ok.
Jak podaje internet:
Czujnik NOx składa się z sondy i sterownika, połączonych ze sobą na stałe za pomocą wiązki przewodów. Czujnik jest zamontowany w układzie wydechowym i służy do wykrywania tlenków azotu w spalinach. Spaliny z silnika wysokoprężnego płyną do katalizatora utleniającego (DOC), a następnie do filtra cząstek stałych (DPF).
Czyli coś w tym procesie zachodzi nie tak. Niemiec zaczął zatruwać i dostał notlauf. Nie wiem co tu zrobić? a fora audi? pewnie coś pisali.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment