Witam,
Mam problem z Hondą CIVIC VII 1,7 ctdi z 2002 roku. Auto świeżo zakupione z palącą się kontrolką silnika (Check Engine). Wywala błąd: P1104 (przepływomierz). Auto gdy się rozgrzeje:
- traci moc
- zaczyna kopcić na czarno
- silny zapach niespalonej ropy
- wtryskiwacze prawdopodobnie zaczynają 'lać' bo bardzo je słychać - takie klekotanie!
- po około 5 min jazdy (ledwie jedzie) wywala kontrolne Check Engine - błąd: P1104 (przepływomierz)
==> przepływomierz wielokrotnie podmieniany na sprawny, w końcu kupiony nowy NTY. Cały czas to samo!
==> czy zatem to sterownik silnika padł?
Czy musze wymienić zestaw startowy cały? Co wchodzi w skład zestawu? [ ecu/bezpieczniki/immo/zegary ...coś jeszcze ]
Czy mogę kupić sam sterownik i usunąć immo, gdzie to zrobić? Jakie formy szukać?
Proszę o pomoc ...
Mam problem z Hondą CIVIC VII 1,7 ctdi z 2002 roku. Auto świeżo zakupione z palącą się kontrolką silnika (Check Engine). Wywala błąd: P1104 (przepływomierz). Auto gdy się rozgrzeje:
- traci moc
- zaczyna kopcić na czarno
- silny zapach niespalonej ropy
- wtryskiwacze prawdopodobnie zaczynają 'lać' bo bardzo je słychać - takie klekotanie!
- po około 5 min jazdy (ledwie jedzie) wywala kontrolne Check Engine - błąd: P1104 (przepływomierz)
==> przepływomierz wielokrotnie podmieniany na sprawny, w końcu kupiony nowy NTY. Cały czas to samo!
==> czy zatem to sterownik silnika padł?
Czy musze wymienić zestaw startowy cały? Co wchodzi w skład zestawu? [ ecu/bezpieczniki/immo/zegary ...coś jeszcze ]
Czy mogę kupić sam sterownik i usunąć immo, gdzie to zrobić? Jakie formy szukać?
Proszę o pomoc ...
Comment