wskazywałeś na rozrusznik, to jedno, ale jeśli musi kręcić długo to najczęściej przyczyna leżała po stronie paliwa, tzn albo puszcza któraś obejma np. przy ręcznej pompce paliwa, albo śrubka w wieczu filtra nie jest dobrze dokręcona, albo dogorywa pompa wstępna w pompie Common Rail, trudno powiedzieć.
Może być tez tak że ubywa płynu chłodniczego który dostaje się do cylindrów i słabo wtedy odpala, przyczyn może być dużo. Nie wiemy w jakim stanie ogólnym jest silnik i nie wiemy czy poszczególne obszary (powietrza, cieczy chłodzącej, elektroniki) działają prawidłowo.
Może być tez tak że ubywa płynu chłodniczego który dostaje się do cylindrów i słabo wtedy odpala, przyczyn może być dużo. Nie wiemy w jakim stanie ogólnym jest silnik i nie wiemy czy poszczególne obszary (powietrza, cieczy chłodzącej, elektroniki) działają prawidłowo.
Comment