Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Check engine i świece żarowe.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    wskazywałeś na rozrusznik, to jedno, ale jeśli musi kręcić długo to najczęściej przyczyna leżała po stronie paliwa, tzn albo puszcza któraś obejma np. przy ręcznej pompce paliwa, albo śrubka w wieczu filtra nie jest dobrze dokręcona, albo dogorywa pompa wstępna w pompie Common Rail, trudno powiedzieć.
    Może być tez tak że ubywa płynu chłodniczego który dostaje się do cylindrów i słabo wtedy odpala, przyczyn może być dużo. Nie wiemy w jakim stanie ogólnym jest silnik i nie wiemy czy poszczególne obszary (powietrza, cieczy chłodzącej, elektroniki) działają prawidłowo.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #17
      Wymienię filtr na nowy i posprawdzam przewody.
      Jak się nie poprawi to rozrusznik na stół.

      Comment

      Working...
      X